Het tentdoek zit behoorlijk goed. Het is uiteraard niet nieuw dus hier en daar wel wat gaatjes. Kan ik dat doek flink boenen en weer waterafstotend maken, of is dat niet aan te raden? Weet niet of dat dat nu nog wel goed kan, maar ja, kan het allicht proberen. Ik heb het tentdoek eerst vastgezet door het dak met een spanband maar gedeeltelijk open te zetten. De kans dat het doek dan niet recht zit, is dan groter heb ik gemerkt. Ik heb vervolgens 1 zijde weer losgetrokken en het dak helemaal uitgezet. Hierdoor kun je het doek beter uitlijnen. Volgende keer zal ik de pees ook volgens de voorgeschreven manier monteren en niet, zoals nu, erin leggen en dan met een kunstof strip erin duwen. Ik had hem natuurlijk gewoon door de sponning van de lijst moeten duwen, zoals het welbekende plaatje aangeeft. Vandaar dat de hoeken erg lastig gingen

Oja, die rijwind hoor ik voorlopig nog niet Ben

Het keuren heb ik bij de RDW gedaan, dat heb ik omschreven in het begin van dit topic. Ik weet alleen niet wanneer ik het kwarttarief aan ga vragen. Volgens mij is het handig om nu door te pakken en de keuken, de slaapbank en de stoelen te monteren, foto's maken, en het kwarttarief aanvragen. Weet alleen niet of het hele interieur dan helemaal "af" moet zijn. Volgens de spelregels niet, maar kan me goed voorstellen dat ze je controleren als ze zien dat je nog aan het ombouwen bent.