Hier een paar pics:

Witte balkjes in navigatiescherm heb ik zelf even uit veiligheid aangebracht.
BorisBoef schreef:Mijn excuses...
Ja,hij bevalt goed.alles aangesloten volgens link.Rogier663 schreef:Hoi Johan,
De JVC bevalt dus goed?? Zoals in jouw linkje voor inbouw aangegeven de GPS ook op het dashboardkastje geplaatst onder het dashboard? De handrem draad aangesloten op de massa, kan je nu ook onder het rijden een DVD kijken (voor de passagier uiteraard)? Snelheidssignaal uit het ISO blokje en de achteruit onder de bestuurdersstoel vandaan??
Je hebt de microfoon van de parrot laten zitten en aangesloten, heb je zo een goed geluid wat spraak betreft? Ik heb zelf een Peiker zwanenhals microfoon op mijn Nokia carkit (dit is dan dus een passieve microfoon), deze zou ik willen blijven gebruiken op mijn toekomstige JVC. Volgens diverse sites is de onversterkte Peiker zwanenhals mic. ook geschikt voor een Parrot carkit. Dus.... als jouw Parrot microfoon werkt op de JVC kan ik dus mijn onversterkte Peiker ook gebruiken.
Ik heb namelijk 1x gehoord dat er voor de JVC een aktieve mic. nodig zou zijn. Iemand ervaring hiermee?
Zou deze achteruitrij camera op de JVC passen? Voor dat geld best een leuke accesoire bij mijn pdc
http://link.marktplaats.nl/507562334" onclick="window.open(this.href);return false;
Of is deze camera helemaal niets??
Rogier
\dvr schreef:ben er nog niet uit of ik de parrot ertussen laat zitten of de nieuwe bluetooth funktie van navi ga gebruiken.
Ik zou de Parrot er tussen laten zitten ik vind de handsfree functie van jvc slecht als je parrot gewend bent