Hallo,
Ik heb een t5 California Comfortline. Deze wagen is geleverd met een pechset (reparatievloeistof en een pompje. Ik wil er graag een reservewiel onder. Nu kan ik op internet een een compleet wiel bestellen. Past het wiel met onderstaande specificaties op mijn t5. Klopt die ET-waarde?
Dank voor het advies
cj170
STAHLFELGE
6,5x16 VW TRANSPORTER-T5 ab 04 /03 VO616012/9685/163304 ET:51
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vraag over velg
- ron philippo
- Contacteer:
De nieuwe Renault Megane Coupé Cabriolet van mijn vrouw heeft ook alleen twee spuitbusjes
.
Een maand of twee geleden zouden we er mee op vakantie gaan naar Zwitserland en Italië
. Ik wou toch wel graag een reservewiel maar kon er zo gauw niet aankomen.
Staan we op zaterdagmiddag om 16:00 uur in Zwitserland met een gat van centimeters groot in een achterband: op een scherpe steen kapot gereden
.
Renault Assistance gebeld: ze kwamen niet ondanks dat we een extra buitenlandpolis bij ze hadden afgesloten en ik verklaarde dat ik uiteraard de nieuwe band enz. zelf zou betalen
!
Gelukkig heeft de ANWB Alarmcentrale ons binnen anderhalf uur weer mobiel gekregen :klappen !!!
Groeten van Guus
Inmiddels ligt er een reservewiel in....

Een maand of twee geleden zouden we er mee op vakantie gaan naar Zwitserland en Italië

Staan we op zaterdagmiddag om 16:00 uur in Zwitserland met een gat van centimeters groot in een achterband: op een scherpe steen kapot gereden

Renault Assistance gebeld: ze kwamen niet ondanks dat we een extra buitenlandpolis bij ze hadden afgesloten en ik verklaarde dat ik uiteraard de nieuwe band enz. zelf zou betalen

Gelukkig heeft de ANWB Alarmcentrale ons binnen anderhalf uur weer mobiel gekregen :klappen !!!
Groeten van Guus
Inmiddels ligt er een reservewiel in....