Ik vind dat koplampsproeiers in combinatie met de extra accu onder je voorstoel een optie die je voor het geld er altijd bij moet nemen. Koplampsproeiers vind ik bovendien DIK staan. Achteraf inbouw krijg je niet meer voor elkaar zo mooi als fabrieksaf. Of je krijgt van die paaltjes die op je bumper gemonteerd worden.
Voor Xenon maak ik altijd gebruik van sets van Pilot, ik heb wel eens een setje besteld van Xenonlampen.nl maar wat een k*t zooi. Lampen gaan om de haven klap kapot. Starten vaak niet op, waardoor je je licht aan en uit moet zetten. Meneer, u koplamp doet het niet..... zucht. En service is dramatische, ja meneer u lampje is kapot nu 7 maanden en dat had u maar een aanvullende garantie moeten afsluiten. BULL SHIT, nooit verteld!!

Gewoon geen teringzooi verkopen. Dus neem een tip van mij aan alle waar naar zijn geld.
Sinds dien ik Xenon van Pilot ben gaan gebruiken heb ik deze klachten niet meer. Daar zitten van die relais tussen in de kabel die zich zelf resetten als een Xenon lamp niet opstart. Vaak kan een Xenon lamp er niet tegen als ze branden en de wagen wordt daarna pas gestart waardoor even de spanning naar beneden gaat.