omdat ik toch even werkloos ben maar even begonnen met het verbouwen van de bus.
met dank aan mn opa die ook best handig is en een tekening van harry een oprijmogelijkheid gemaakt voor scootmobiel.
Mooi gemaakt.
Maar toch ff een waarschuwing. wij hadden vroeger een soort gelijke constructie om de scoot mobiel in de bus te zetten. Helaas brak de plank na een paar keer gebruiken, we hebben toen een ander plank voorzien van metaalstrippen voor de versteviging. Later hebben we toch maar een oprijplateau aan geschaft zie foto.
Die gebruiken we nu alweer 10 jaar na volle tevredenheid en hij gaat mee naar een evt. volgende Bus (T5).
oke
ik weet dat harry t5 191 het ook al jaren zo heeft en dat doet het nog steeds.
ik houd het in de gaten en mocht er iets niet goed gaan dan verander ik hem.
bedankt voor de tip.
afgelopen dagen beziggeweest met mn sidebars te maken .bochtgen besteld en heb hem nu in onderdelen klaar.straks even passen en daarna aflassen.fotos volgen tzt.
Volgens mij heb ik je bus gespot bij Laude!? Ik was/ben veel bij de bouw van het nieuwe gedeelte bij Laude en de buren. Ik herkende opeens de wintervelgen haha. En als er een T4 of T5 geparkeerd staat trekt dat altijd even mn aandacht. Ik heb zelf namelijk ook een T4 deze -> viewtopic.php?f=12&t=34323