Op de radio hoorde ik de reclame van de vriendenprijs weken en dacht, laat ik eens gaan informeren.
Ik kreeg bij de VW garage in Oirschot nog een hele nette prijs terug voor mijn T4 dus heb daar de T5 GP besteld.
Het is een 84 pk 2.0 TDI geworden in de kleur wit met een edition en een executive plus pakket.
Verder heb ik er een rokers pakket, een mobiele prullenbak, een bandenspanning indicator en vloerbedekking bij besteld vanuit de fabriek.
Mijn oude T4, de beste, mooiste en fijnste bedrijfswagen die ik ooit gereden heb

De nieuwe, hij is vlak voor kerst binnengekomen en wordt nu klaar gemaakt

Er komt een Bilstein schroefset op, led dagrij verlichting en nog wat andere leuke opties.
Ook wordt er nog het een en ander zwart gespoten en komt er nog wat belettering op de auto, hiervan zal ik foto's plaatsen als hij geleverd is.
Er ligt al een set 20 inch velgen klaar voor de zomer, op de 16 inch velgen komen winterbanden.
Ik denk dat ik de zomerwielen toch maar vast monteer om te kijken hoe het staat, de winter is toch nog niet begonnen

Na de levering moeten er nog wat dingen aan gedaan worden maar dat post ik wel als het zover is