Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Levertijden
Levertijden
Zat net nog eens mijn koopcontract na te kijken, ik heb mijn handtekening op 5 december gezet.
Via het kom-nummer zag ik dat de auto op 14 december uit de fabriek in Hannover is gerold.
Dus tussen bestellen, en daadwerkelijk produceren zit in dit geval dus 9 dagen, ik lees wel eens andere verhalen.
En het is bepaald geen Base-Line.
Via het kom-nummer zag ik dat de auto op 14 december uit de fabriek in Hannover is gerold.
Dus tussen bestellen, en daadwerkelijk produceren zit in dit geval dus 9 dagen, ik lees wel eens andere verhalen.
En het is bepaald geen Base-Line.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Re: Levertijden
3 november besteld, en mijn verkoper probeert eind deze maand de mogelijke afleverdatum te geven.
Heb wel alle onderdelen voor die een langere levertijd opleveren.
Dsg
4motion
Bixenon
Rns 315
Mfs(multifunctioneelstuur)
180pk
2 x schuifdeur elektrisch bediend
Hopelijk is hij er voor de vakantie half july
u
Heb wel alle onderdelen voor die een langere levertijd opleveren.
Dsg
4motion
Bixenon
Rns 315
Mfs(multifunctioneelstuur)
180pk
2 x schuifdeur elektrisch bediend
Hopelijk is hij er voor de vakantie half july

Als je de niet te leveren spullen afbesteld is het zo gepiept ja
Heb je de auto al ? Als hij ruim een maand geleden de fabriek verlaten heeft dan zou hij toch al in het land moeten zijn ?

Heb je de auto al ? Als hij ruim een maand geleden de fabriek verlaten heeft dan zou hij toch al in het land moeten zijn ?
T5 GP Multivan Edition 25
gisteren gehoord bij de dealer als je nu een transporter met dsg besteld
wordt ie geleverd week 38
tel daarbij ombouwen voor dubbelcabine 2 a 3 weken
kun je mooi met de volgende winter rijden

wordt ie geleverd week 38

kun je mooi met de volgende winter rijden

Ik had hem ook met Xenon / RNS 315 pakket etc.besteld.
Tot ik hoorde dat het voor mijn vakantie, (begin juni) niet ging lukken.
Radio vond ik niet echt een probleem, heb nu de Pioneer Avic 9310 laten inbouwen.
En de Xenon, had het wel leuk gevonden, maar dan maar niet, scheelt ook week een dikke 1400 ex.
Dealer belde toevallig vandaag op, om een afleverafspraak te maken, volgende week donderdag.
Wordt dus zaterdag, aangezien ik er geen tijd voor kan vrijmaken, zitten wel gelijk wintersloffen en LM velgen onder.
Tot ik hoorde dat het voor mijn vakantie, (begin juni) niet ging lukken.
Radio vond ik niet echt een probleem, heb nu de Pioneer Avic 9310 laten inbouwen.
En de Xenon, had het wel leuk gevonden, maar dan maar niet, scheelt ook week een dikke 1400 ex.
Dealer belde toevallig vandaag op, om een afleverafspraak te maken, volgende week donderdag.
Wordt dus zaterdag, aangezien ik er geen tijd voor kan vrijmaken, zitten wel gelijk wintersloffen en LM velgen onder.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
ze willen je bij VW tegemoet komen zodat je geen mercedes meer rijdt

Nee, ik heb er wel een MB V6 224 pk laten inlepelen, was fffff vijlen, maar hij zit !!!!!!!!klungel schreef:ze willen je bij VW tegemoet komen zodat je geen mercedes meer rijdt![]()
![]()
-
Bestel hem dan gelijk met winterbandenhenrib schreef:gisteren gehoord bij de dealer als je nu een transporter met dsg besteld
wordt ie geleverd week 38![]()
![]()
![]()
kun je mooi met de volgende winter rijden![]()

2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
2018 Hyundai Tucson diesel
painter schreef:Nee, ik heb er wel een MB V6 224 pk laten inlepelen, was fffff vijlen, maar hij zit !!!!!!!!klungel schreef:ze willen je bij VW tegemoet komen zodat je geen mercedes meer rijdt![]()
![]()
....en gelijk 4 wielaandrijving zeker?

- harry t5 191
Ja dat klopt helemaal, was bij de 60 viering of zoiets.harry t5 191 schreef:Painter, dat was toch in Biddinghuizen?![]()
![]()
![]()
-