painter schreef:Dat is de kracht van VW, ze gaan er van uit, dat je je bestelling toch wel doet.
Vindt het trouwens ongelooflijk, dat eerste schrijver dit allemaal pikt van zowel de dealer, en in mindere mate PON.
Tenslotte sluit je een overeenkomst met de dealer, dus PON heeft er niks mee te maken.
Inderdaad ontbinden die hap, met vergoeding ( inruilbedrag ) terug eisen, en tegemoetkoming in de kosten.
Gewoon een gevalletje rechtsbijstand er tegen aan, en niks sentimenten met de verkoper.
Ik ga tot op het bot als het nodig is, heb ik ook met mijn huidige aankoop gedaan.
Laat ze maat zweten, zo gauw als ik mijn auto heb betaald en en showroom ben uit gereden, verdwijn ik in de grijze klantenmassa. Wellicht na 3 weken nog een telefonisch vraaggesprekje of de auto bevalt, en of er nog vragen zijn.
Kortom, denk niet dat je uniek bent als koper, maar realiseer dat je gewoon klantnr. zoveel bent.
En de allergrootste schreeuwers, krijgen het meeste voor elkaar ( schijnt dat ik ook een grote b*k heb )

.
Zo, en nu effe het pad pekelen !!!! :zodenkikerookover
Een brutaal mens heeft de halve wereld, maar ik heb de hele wereld! Dat is mijn lijfspreuk.
Dealer onder druk zetten heeft mij ook geen windeieren gelegd bij mijn huidige T5
Enkele dingetjes
- twee keer glaslook panelen vervangen
- twee keer sidebars vervangen
- twee keer de versnellingsbak eronder weg geweest en kleine reparatie uitgevoerd
- drie keer het leer vervangen
- etc. etc.
Allemaal relatief kleine problemen, maar een bus moet gewoon helemaal tiptop in orde zijn, dus niet goed? Vervangen die hap! Als voorbeeld mijn leer, Dit ging scheuren op mijn bestuurderszitting,
de geboden oplossing: dat deel vervangen
Gevolg: Kleurverschil met de rest van het leer
mijn reactie: Klagen dat ik het niet accepteer, als alleen mij rechter schoen stuk gaat krijg ik ook een nieuw paar, Plus het leer heb ik als set aangeschaft en is daarmee één geheel.
Het leerbedrijf heeft het tot twee keer toe toch anders gedaan en na drie keer was het eindelijk geregeld:-)
Mijn garantie heeft eigenlijk gewoon 4 jaar geduurd, heeft wel heel wat brieven naar de directie van de dealer en een enkele brief naar Pon maar het heeft goed uitgepakt.
Nu een goede deal kunnen sluiten voor een nieuwe, als ik niet hard was geweest naar mijn vorige dealer dan had ik zeker enkele duizenden euro's minder terug gekregen voor mijn huidige bus.
De relatie met de dealer heeft geen stand gehouden en mijn nieuwe bus heb ik bij een andere dealer gekocht.
Deze heeft inmiddels ook al redelijk wat van mijn nukken ervaren