mijn bus word van voren en van achteren op nieuw gespoten
zit vol met krassen busje net 6 weken oud de zij kanten gaan ze met een speciale was behandelen om daar de krassen uit te krijgen zal mij benieuwe
of ze dat gaat lukken.
moet ik nog ergens op letten als die klaar is
theo
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
mijn t 5 gaat naar de spuiter
mijn t 5 gaat naar de spuiter
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
- Schildertje
- Contacteer:
Re: mijn t 5 gaat naar de spuiter
Kleurverschil tussen de wel en niet gespoten delentheo schreef:mijn bus word van voren en van achteren op nieuw gespoten
moet ik nog ergens op letten als die klaar is
theo
Spuitnevel op rubbers en ramen
Sinaasappeleffect in de lak
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Let op of de krassen na een paar keer wasstraat niet terug komen. Met was kun je de lakdelen namelijk weer glimmend krijgen en lijkt het of de krassen weg zijn. Na een paar keer wasstraat verdwijnt de waslaag en kunnen de krassen weer terug zijn.
Als dit het geval is kun je met het spuiten van een nieuwe blanke laklaag van de krassen afkomen; mits de krassen niet dusdanig diep in de lak zitten dat je op de metallic kleurlaag zit.
Als dit het geval is kun je met het spuiten van een nieuwe blanke laklaag van de krassen afkomen; mits de krassen niet dusdanig diep in de lak zitten dat je op de metallic kleurlaag zit.