Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Dinsdag proefrit
-
- Contacteer:
Dinsdag proefrit
Dinsdag ga ik een proefrit maken in een T5 174 pk verlengd automaat dubbele schuifdeuren volleder opendak alles in kleur alles elec 60 jaar editie.Zit er over na te denken om een nieuwe bus aan te schaffen maar wel een leuke.Heeft er iemand nog iets of opmerkingen waar ik op moet letten of wat ik wel of niet moet doen.En de kleur is ook lastig er zijn zoveel kleuren maar welke??????? 

Mijn dag komt nog wel , even geduld.
met proefrijden niet alleen maar trappen( alhoewel de verleiding wel erg groot is met zoveel pk)maar ook rustig rijden en genieten hoe het schakel gedrag is bij langzaam rijden of ben je al een automaat gewend?
ik was dit niet en ben heel blij met m''n 174 pk automaat(afgelopen zaterdag opgehaald) succes ermee.
ik was dit niet en ben heel blij met m''n 174 pk automaat(afgelopen zaterdag opgehaald) succes ermee.
-
- Contacteer:
Is wel zonde maar ja, ik heb de ruimte nodig met drie kinderen.En nou dat hij klaar is,is hij misschien ook wel beter te verkopen.En natuurlijk wat vermogen erbij is ook wel lekker.Niels949 schreef:Waarom ga je eigenlijk een nieuwe bus kopen....???
Is toch zonde, je hebt net je bussie zo mooi laten spuiten in two-tone....!
Groeten,
Niels949

-
- Contacteer:
Wauw
Is een geweldige bus 174pk automaat maar ga denk ik toch voor 130 pk automaat,verlengd,dubbelle schuifdeur,achterklep,60 jaar edition,vol leer,airco,alles elec,koplamp sproeiers,multivan lampen rondom,alles afgewerkt is de dubbele cabine en volgens mijn ben ik nog wat vergeten.Maar 174 pk was echt een beest.Maar 130 pk moet genoeg zijn anders volgende keer beter. 

- Schildertje
- Contacteer:
Ja hoor, er zijn ook MV-lampen voor een uitvoering met achterdeuren.....Pim 328 schreef:Dus je gaat voor 1 met achterklep, want anders kunnen er achter geen multivan achterlampen in.
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
- Schildertje
- Contacteer:
Smoke heb ik inderdaad ook nog nergens gezien voor de T5 met deuren. Voor diegenen die op zoek zijn naar MV achterlichten voor hun T5 met deuren http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... 2Fj38fNsTP
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !