Jep NieuwePascal-141 schreef:incl BTW ? Dan is dat een nette prijs als het voor een nieuwe is en niet voor revisieRoel schreef:€150,=Pascal-141 schreef:Een nieuwe Valeo kost amper 180eur , dus is niet overdreven duur

Jep NieuwePascal-141 schreef:incl BTW ? Dan is dat een nette prijs als het voor een nieuwe is en niet voor revisieRoel schreef:€150,=Pascal-141 schreef:Een nieuwe Valeo kost amper 180eur , dus is niet overdreven duur
De Valeo heeft iets meer vermogen dan de Bosch 1,8Kw 10tands t.o.v Valeo 2,0 Kw 11tands (valeo gaat iets sneller rond)sgsdebruijn schreef:En wat kost een Valeo of Bosch met extra vermogen?
Roel schreef:De Valeo heeft iets meer vermogen dan de Bosch 1,8Kw 10tands t.o.v Valeo 2,0 Kw 11tands (valeo gaat iets sneller rond)sgsdebruijn schreef:En wat kost een Valeo of Bosch met extra vermogen?
Het punt is gewoon dat een bedrijf om de hoek aardig mee kan komen met de prijzen op marktplaats.
Ik koop zelf niets via marktplaats. ik betaal desnoods liever € 20,= meer. en als er dan iets mee is of ik wil advies, ga ik terug en het wordt geregeld. (en ik krijg origineel en geen immitatie met een verhaal dat het net zo goed is)
en niet dat gezeur met terug sturen en dan een hoop gedoe... maar dit moet iedereen natuurlijk zelf weten.
Tsja....er zijn er nog steeds die meer willen betalen en een slechtere service willen dan bij.....juist ja!Tom K schreef:Ben vorige week nog gestrand met een defecte startmotor. Buurtgarage vroeg 300 voor startmotor plus ongeveer 100 voor montage. Stukkie rijden naar Ismet en was voor 175 euro klaar met nieuwe startmotor. Meteen versnelling weer soepel laten schakelen.