Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Concurrentie van Ford

vragen over de T5
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Concurrentie van Ford

Bericht door bartt4 »

Zoe die net als de huidige transit na 3 maand al beginnen te roesten? en na 2 jaar las herstel werksaam heden nodig hebben?
Leuke bus om te zien maar blijft ford ben ik bang. Praktijk zal het leren.
RUBBEREXPRESS
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: Concurrentie van Ford

Bericht door mcs »

Ben voor dat ik mijn 2de t5 heb gekocht in september 2011 ook bij ford gaan kijken , naar de transit met de 2,2 motor 140pk.
wat mij opviel was de ruwe en slechte afwerking van de wagen , geen binnenschermen in de wielkuipen , ford bekijkt deze bussen meer als een licht vrachtwagen ,ik vindt het niet gek dat deze auto,s snel roesten, de proefrit ging wel goed motorisch niks op aan te merken , en inderdaad een stuk goedkoper.
maar als je dan na 2-3 jaar overal roest hebt dan wordt je ook niet blij.
ik ga ervan uit dat deze nieuwe bus meer als MPV busje wordt gezien en ook de gehele afwerking daarna is, ik kan er nu niks zinnigs over zeggen totdat ie er staat en je er eens inkunt rijden , lijkt mij ook wat kleiner van binnenruimte dan een t5 , zoals een MB vito ook wat kleiner is.
ziet er niet slecht uit , maar wat vooral belangrijk is ! dat VW er een concurent bij krijgt in het t5 segment en dat is ook meestal goed voor de komende t5/6 , ze zullen iets beter hun best moeten gaan doen , en dat is altijd goed voor de klanten ( wij dus ) :ikrij

Groet John.
Gebruikersavatar
Johan729
Berichten: 398
Lid geworden op: 14 jan 2007, 12:54
Locatie: Krimpenerwaard

Re: Concurrentie van Ford

Bericht door Johan729 »

Geen lelijke bus,maar zou toch 2x nadenken voor ik eraan begin.
Is wel een post van 5 jaar oud,maar denk dat daar niet veel in is veranderd.......

http://ford.startpagina.nl/prikbord/560 ... sg-5608198" onclick="window.open(this.href);return false;
jayvw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 okt 2009, 16:13
Locatie: Belgie

Re: Concurrentie van Ford

Bericht door jayvw »

Dit ding ziet er echt niet uit, zelfs gratis zou ik het niet moeten hebben ...... :T54LIFE
Plaats reactie