De Dipstik van de planning vond dat andere auto's voorrang hadden op de mijne, ik wacht tenslotte pas sinds Mei 2011

Afgelopen Donderdag stond ik bij hun en deze meneer van de planning gaf aan dat alles vanwege drukte iets was uitgelopen, maar die dag of afgelopen vrijdag zouden ze eraan beginnen. kan gebeuren dacht ik nog.
Vandaag nog maar eens langs gereden, om de vorderingen te kunnen bewonderen

Helaas, nadat hij op zijn dooie gemak aan kwam lopen en ik vroeg of mijn auto binnen stond en of ik even kon kijken, zegt die knakker "nou ja eigenlijk niet". Al mijn sensoren gingen op tilt, wat nu weer? schade gereden, nog niets gedaan, etc. etc. En mijn vermoeden werd bevestigd nadat hij bij een collega "navraag" lees advies had ingewonnen hoe dit nu weer eens netjes op te lossen, had gedaan. Nog niets gebeurt!! Met als excuus, Druk Druk Druk. Gelul natuurlijk! Andere prioriteiten!
Als oplossing bied hij dat hij werk voor een dag of 5 in 2 dagen zal gaan doen

Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik iedere vierkante millimeter zal controleren om foutjes te vinden en dan kan het opnieuw.
Wat een ongelooflijke flapdrol! Jammer dat zo'n planner toch een kritiek moment bij klanttevredenheid is. En dat heeft deze planner niet goed begrepen