Hallo allemaal,
Ik kijk hier al een tijdje rond maar ik denk dat ik binnenkort wel eens wat te vragen heb. Even voorstellen is dan wel zo netjes.
Ik bezit sinds 2 jaar een T4 2.4D 1996 met een eura mobil alkoof opbouw. Het camper gedeelte is inmiddels grotendeels door mijzelf opgeknapt.
Het auto gedeelte laat ik liever over aan de garage. Nog meer eura mobil campers hier op het forum?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Even voorstellen een T4 eura mobil
Re: Even voorstellen een T4 eura mobil
Halle Jeroen,
Ik geloof dat ik nog nooit een T4 met alkoofopbouw heb gezien, mooie wagen
Waar gaat de vakantie zoal naar toe? (zie ik iets van Alpen op de achtergrond?)

Ik geloof dat ik nog nooit een T4 met alkoofopbouw heb gezien, mooie wagen

1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Op de achtergrond zie je inderdaad de Alpen. De Oostenrijkse Alpen. Dat was slechts een tussenstop. De bestemming was toen Roemenie. 4.000 km heen-en-terug zonder problemen.
-
http://www.goedkopecampers.nl/product/2 ... aat!!.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Driekus Ardesch
In die advertentie staat inderdaad een zelfde type. Een iets andere indeling maar voor de rest hetzelfde. Ik denk dat er in Nederland slechts een 10 stuks van deze eura mobil T4 campers rondrijden.
- Multivan Generation
- Contacteer:
wel gaaf zeg, zo'n camper
Welkom op weetjewel..

Welkom op weetjewel..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...