Mijn dochter heeft een T5 Multivan van begin 2004. Bij koude motor start hij niet. Alle waarschuwingslichten en -geluiden laten zich zien en horen. Bij de tweede langdurige startpoging gaat het meestal beter: de motor slaat aan. Later op de dag zijn er geen problemen met starten. De garage heeft inmiddels vrijwel alle essentiële onderdelen vervangen. Nu is de dieselpomp aan de beurt. Het lijkt erop alsof de toevoer van diesel tijdens de start onvoldoende is of dat tijdelijk valse lucht wordt aangezogen tijdens de startprocedure. Eenmaal gestart is er niets meer aan de hand. Wie heeft een suggestie na maanden aanmodderen?
Micha
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Startprobleem Multivan 2004 130 pk
Re: Startprobleem Multivan 2004 130 pk
Eff laten uitlezen?
Kant temperatuurmeter zijn?
Grtz MB
Kant temperatuurmeter zijn?
Grtz MB
Re: Startprobleem Multivan 2004 130 pk
Klinkt mij als uitgeslagen pompverstuiver boringen.....
wellicht ben je op tijd en is het voldoende om de afdichtingen (O-ringen) te vernieuwen.
is het dieper ingeslagen/ gesleten is wellicht stalen bussen plaatsen een optie.
http://www.carrec-technocenter.nl/weblo ... ivergaten/

wellicht ben je op tijd en is het voldoende om de afdichtingen (O-ringen) te vernieuwen.
is het dieper ingeslagen/ gesleten is wellicht stalen bussen plaatsen een optie.
http://www.carrec-technocenter.nl/weblo ... ivergaten/

Han
T5 128kw 2006 lwb dc aut km:286xxx and stopped counting

