Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

problemen stop teken

vragen over de T5
Plaats reactie
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

problemen stop teken

Bericht door Joey »

hallo beste weetje wellers

rij ik net naar huis kom van de snel weg af brand mijn temperatuur meter en krijg het teken stop dus keek ik onder de motor kap en zie dat mijn koelvloeistof helemaal zwart is dus de mobiliteits hulp gebeld ben nu aan het wachten er staat pas 3970 km op de teller weet een van jullie wat het kan zijn of is het misschien een vaker voorkomend probleem??????
Gebruikersavatar
erik 924
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:23
Locatie: Hoorn

Re: problemen stop teken

Bericht door erik 924 »

Joey schreef:hallo beste weetje wellers

rij ik net naar huis kom van de snel weg af brand mijn temperatuur meter en krijg het teken stop dus keek ik onder de motor kap en zie dat mijn koelvloeistof helemaal zwart is dus de mobiliteits hulp gebeld ben nu aan het wachten er staat pas 3970 km op de teller weet een van jullie wat het kan zijn of is het misschien een vaker voorkomend probleem??????
Lekke koppakking? Olie in je water?
Gebruikersavatar
Pim 328
Berichten: 983
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door Pim 328 »

Dan ben jij ook 1 van de gelukkige waar de olie koeler van kapot is gegaan.
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

Bericht door Joey »

En jawel hij is weggesleepd
Morgen maar even naar de dealer bellen hoelang het gaat duren
Enige ervaring ?

gr
Daan
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:56
Locatie: baarn
Contacteer:

Bericht door Daan »

3970 km lees ik dat goed?? tjonge nog effe en ze gaan van de fabriek al kapot ,ik zeg niks meer anders worden mensen weer boos op mij,maar dit kan eigenlijk toch niet, turboslangen stuurpompen lekkages glaspanelen ingebrande lampenunits oliekoeler etc,etc,.
ik denk dat vw t5 op een sociale werkplaats in polen gemaakt woord .
iemand anders een betere optie?
:T54LIFE kweet nog niet.
Gebruikersavatar
caspar823
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 jan 2007, 21:48
Locatie: Lochem
Contacteer:

Bericht door caspar823 »

@daan; Yep inderdaad in Polen!!! :gekte (meen Poznan)Daar komen de "kastenwagen" vandaag die hier vaak voor DC's worden gebruikt. De luxe versies zoals de MV en Caravelle komen uit hannover
Caspar
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

Bericht door Joey »

hij is vandaag bij dealer aangekomen
wat denken jullie kunnen ze pas garanderen dat hij niet deze week niet volgende week maar die week erop klaar is
Dus ik effe contact opgenomen met chef werkplaats om te vragen of hij naar andere dealers kon in de buurt maar daar werd ik alleen maar wanhopiger van ene dealer 17 dg wachttijd ander 2 wk nu kan hij naar een dealer in delft en daar is hij ahgi volgende week klaar en dit alles omdat ze dus overal personeel tekort hebben en het niet aan kunnen
En ook nog vrolijk mededelen dat je maar recht hebt op 3 dg vervangend vervoer daarna kosten voor jezelf
pfff weet niet wat ik hier van moet vinden na 4000 km T5

gr joey
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

Bericht door Joey »

Heeft er niemand ervaring met lange wachttijden ??????

gr joey
Daan
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:56
Locatie: baarn
Contacteer:

Bericht door Daan »

Joey ,duurde bij mij 3 dagen.
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Bij mij was na 60.000 km de waterpomp stuk en binnen 1,5 uur stond ik bij de dealer en kon met vervangend vervoer weer op pad , eind van de volgende dag kon ik de auto weer ophalen.

Het kan dus wel snel.
Afbeelding
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

mobiliteit my ash

Bericht door edjeraketje »

Klinkt weer als een typisch gevalletje mobiliteitsgarantie.
Zie ook op het forum
Joey
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:07

Bericht door Joey »

Hallo jongens nog bedankt voor jullie reacties,
ik heb mijn bus weer terug :happy :happy :happy heb vanmiddag opgebeld wanneer ie klaar was en toen kon ik hem meteen op halen na +/- 7 werkdagen te hebben gewacht ben ik weer een blij persoon , ik moet binnen twee weken 1000km rijden en dan moet ie terug want dan gaan ze hem nog een keer nakijken of alles wel goed is want ik ga over 2 1/2 week op vakantie wat ik wel belachelijk vind is dat ik moet betalen voor vervangend vervoer als ie weer word nagekeken
Ze hebben mijn olie koeler vervangen .???????????? toch ongelofelijk dat dat kapot kan gaan na +/- 7 weken maar ja hopen dat dat hier bij blijft
P@ the T5 courier
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:07
Locatie: Somewhere on the road
Contacteer:

Bericht door P@ the T5 courier »

Heb hetzelfde gehad, alleen bij een veel hogere km-stand.
Laat ze goed kijken of inderdaad je koelvloeistof schoon blijft, dring aan op anders nog een keertje spoelen.

Succes P@


ondertussen 283.500 km verder
Met de allervriendelijkste groet,

P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Guus NLB »

Ik heb ooit een auto gehad waarvan ook de oliekoeler olie in het koelwater had verloren. Daarna waren alle waterslangen door de olie aangetast en heb ik ze uiteindelijk NA het hele koelsysteem zelfs met ontvetter te hebben doorgespoeld, allemaal vervangen, ook de kleinste slangetjes op moeilijke plekjes !

Groeten van Guus
Plaats reactie