Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Trillingen in buik
Trillingen in buik
Hallo,
Tijdens een proefrit met een 85pk en een 105pk T5 heeft mijn vrouw de klacht dat de trillingen van de auto erg irritant aanvoelen in haar buik.
Heeft iemand dit vaker gehoord en zijn er misschien oplossingen voor?
We hebben proef gereden met een bijna kale 85pk en een zeer luxe 105pk (alle "60"editie pakketten erop. En met beide T5's heeft zij het zelfde probleem.
Ik sta echt op het punt te bestellen (85pk met alle "60"editie pakketten) maar dit is nog even een knelpunt.
HELP ik wil gewoon die T5!!
In afwachting op jullie reacties.
Groet JP
Tijdens een proefrit met een 85pk en een 105pk T5 heeft mijn vrouw de klacht dat de trillingen van de auto erg irritant aanvoelen in haar buik.
Heeft iemand dit vaker gehoord en zijn er misschien oplossingen voor?
We hebben proef gereden met een bijna kale 85pk en een zeer luxe 105pk (alle "60"editie pakketten erop. En met beide T5's heeft zij het zelfde probleem.
Ik sta echt op het punt te bestellen (85pk met alle "60"editie pakketten) maar dit is nog even een knelpunt.
HELP ik wil gewoon die T5!!
In afwachting op jullie reacties.
Groet JP
- koffie anan
-
Zou wel snel zijn! 6 weken geleden is ze bevallen!painter schreef:Doe eens een zwangerschaps test !!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Misschien toch maar een 2,5 liter proberen.
Bedankt voor alle al dan niet serieuze reacties.
Ik begrijp dat het bij jullie niet bekend is.
Wij gaan vrijdag nogmaals proefrijden en kijken of het bij langere ritten een kwestie van wennen is.
Ik kan altijd nog een Mercedes Vito kopen

Het zal wel zo afkomen, dat je vrouwtje zegt: Alles went, behalve een te lichte T5, en een vent.
Laatst gewijzigd door painter op 26 jun 2007, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
heb het gehad met een luchtjeJP schreef:Mag ik hieruit opmaken dat jij er ervaring mee hebt?henk106 schreef:niet kopen die trilling blijven ze voelen
en blijft irritant
probeer het met een andere bus
Ik zou graag weten waar het probleem zit?
Ik hoor het graag
ze rook het en ik niet ,heb toch de auto maar weggedaan
Tja Painter
Hier in het zuiden in de lichtstad kunnen we er nog steeds goed om lachen. Twee "A" clubs vechten om het kampioenschap en de BESTE gaat er mee van door.
Verder voelt mijn vrouw geen trilling in de bus, Ik hoor alleen moppers als ik weer eens het gaspedaal indruk. Maar ja je moet wat doen om die tuperware auto's voor te blijven
Groet EricP
Hier in het zuiden in de lichtstad kunnen we er nog steeds goed om lachen. Twee "A" clubs vechten om het kampioenschap en de BESTE gaat er mee van door.
Verder voelt mijn vrouw geen trilling in de bus, Ik hoor alleen moppers als ik weer eens het gaspedaal indruk. Maar ja je moet wat doen om die tuperware auto's voor te blijven
Groet EricP