Heeft iemand deze frontbescherming op een T5 in Nederland al eens gezien?
[img]Frontguard Vito-Viano-Ongard Vito-Viano
[/img]
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Frontbescherming
-
Die bumper kit is van....
Die kit komt uit turkije ,en wordt geleverd door ertex ( effe googele en je hebt de site ook )
ik zelf vind hem niet zo mooi ,de kit van abt /rsl zijn wat mij betreft vooralsnog het mooist ,maar zoveel mensen zoveel smaken.
mvg sep
ik zelf vind hem niet zo mooi ,de kit van abt /rsl zijn wat mij betreft vooralsnog het mooist ,maar zoveel mensen zoveel smaken.
mvg sep
zie ook:
http://cgi.ebay.de/FRONTSCHURZE-FRONTGU ... otohosting
daar kost ie 180,-, vind 'm toch wel mooi !
Groeten van Guus
http://cgi.ebay.de/FRONTSCHURZE-FRONTGU ... otohosting
daar kost ie 180,-, vind 'm toch wel mooi !
Groeten van Guus
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
Carfusion is geblokt
Heb hem gewaarschud maar plaatst toch weer een topic
Ik wil geen reclame in het forum van bedrijven die met de T4 en T5 te maken hebben
De sponsoren mogen wel topics plaatsen, zo hou ik een zekere inkomen uit de banners en dat is goed voor de continuiteit van weetjewel
Want als elke bedrijf het forum volgooien met SPAM (want ze moeten verdienen) dan heb ik binnen no-time geen sponsoren meer over
Dus nogmaals, geen reclame in het forum van bedrijven die met de T4 en T5 te maken hebben
zie ook de huisregels , onder de banner
Heb hem gewaarschud maar plaatst toch weer een topic
Ik wil geen reclame in het forum van bedrijven die met de T4 en T5 te maken hebben

De sponsoren mogen wel topics plaatsen, zo hou ik een zekere inkomen uit de banners en dat is goed voor de continuiteit van weetjewel
Want als elke bedrijf het forum volgooien met SPAM (want ze moeten verdienen) dan heb ik binnen no-time geen sponsoren meer over
Dus nogmaals, geen reclame in het forum van bedrijven die met de T4 en T5 te maken hebben

zie ook de huisregels , onder de banner
VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK