Ik zit nog niet zo lang op het forum en ben ook zeker nog niet zo lang in het bezit van een bus. Ik heb de bus in Zwolle bij een iets wat louche handelaar gekocht. De bus is een originele westfalia multivan, ik wilde perse een 2.5 tdi motor. Deze zit erin en de motor loopt goed. Hier en daar zaten wat deukjes in eerste instantie. Later blijkt dat de

eerst een plaatje van onze aanwinst.
Zo stond die in de showroom
Zo hebben we hem tijdens de proefrit opgezet en bekeken.
Zoals eerder te lezen was had ik na de 1e week problemen dat het vermogen weg was gevallen. Bleek later dat de luchmassameter kapot was. Ik heb hiervoor een nieuwe geplaatst.
Om het maar gelijk goed aan te pakken ook de EGR klep en het inlaatspruitstuk schoongemaakt. 4 uur gedaan over het losmaken van 3 inbusboutjes M8 die ook precies achter de Turbo zitten. Een paar verkrampte vingers tot gevolg.
Alle vaccuum slangen ook gelijk vervangen. Deze waren echt aan vervanging toe.
Na dit alles bus lekker schoongemaakt van binnen, en de
