De orginele Bixenons van VW of Projektzwo geven de beste lichtkwaliteit. Helaas hangt er ook een flink prijskaartje aan.
Zelf heb ik gekozen voor de originele Bi-Xenon van VW deze kosten 1400,- en daar zit de LED dagrijverlichting en de automatische hoogte verstelling maar ook de koplamp sproeiers bij in.vaniac schreef:Dit bewijst maar weer eens dat sterkere peertjes niet per definitie beter licht betekenen![]()
![]()
![]()
![]()
. De kwaliteit van het licht hangt voor het grootste deel af van de kwaliteit van de koplamp zelf en slechts in mindere mate van het wattage van de peertjes.
De orginele Bixenons van VW of Projektzwo geven de beste lichtkwaliteit. Helaas hangt er ook een flink prijskaartje aan.
JP schreef:Zelf heb ik gekozen voor de originele Bi-Xenon van VW deze kosten 1400,- en daar zit de LED dagrijverlichting en de automatische hoogte verstelling maar ook de koplamp sproeiers bij in.vaniac schreef:Dit bewijst maar weer eens dat sterkere peertjes niet per definitie beter licht betekenen![]()
![]()
![]()
![]()
. De kwaliteit van het licht hangt voor het grootste deel af van de kwaliteit van de koplamp zelf en slechts in mindere mate van het wattage van de peertjes.
Ik ben dan ook erg benieuwd wat Robert nu al met al al kwijt is?
Vermoedelijk scheelt het niet veel meer en dan zit de automatische hoogte verstelling er niet op en dus wettelijk ook niet goed.![]()
Daarnaast al menig uurtjes sleutelen maar dat kan je als hobby wegschrijven
Hobby mag goed geld kostenrobertTREBOR schreef:JP schreef:Zelf heb ik gekozen voor de originele Bi-Xenon van VW deze kosten 1400,- en daar zit de LED dagrijverlichting en de automatische hoogte verstelling maar ook de koplamp sproeiers bij in.vaniac schreef:Dit bewijst maar weer eens dat sterkere peertjes niet per definitie beter licht betekenen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook erg benieuwd wat Robert nu al met al al kwijt is?
Vermoedelijk scheelt het niet veel meer en dan zit de automatische hoogte verstelling er niet op en dus wettelijk ook niet goed.![]()
Daarnaast al menig uurtjes sleutelen maar dat kan je als hobby wegschrijven
220 euro voor een set depo's
105 euro voor een set 55 watt Xenon lampen
en eerlijk is eerlijk ook met die 35 watt erin een enorme berg licht van 150 mtr. voor me bus
maar sommige mensen zijn nooit tevreden :-) oeps !
die 55 watt doet wel iets meer maar 10/15% max. en dat is het extra geld niet waard.
die koplampsproeiers en aut. hoogte verstelling zijn per 1 april 2012 niet meer wettelijk verplicht ! zie topic elders en de linkjes naar de div. bewijs.
maar tis ook gewoon beetje pionieren en hobbyen :-)