Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen - Multivangerard

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Multivangerard
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2012, 21:52

Even voorstellen - Multivangerard

Bericht door Multivangerard »

Beste Bussers,

Bij deze wil ik me even aan jullie voorstellen: Ik ben (Multivan-)gerard en sinds een jaar of 3 woonachtig in Kleve (D).
Uiteraard ben ik besmet met het Busvirus, wat gelukkig niet kwadaardig is, toch ? :lach

Het is een jaar of 11 geleden begonnen met een fraaie zilvergrijze T3 (toen nog zo heel erg fraai niet overigens). Aan deze T3 heb ik in die 11 jaar enorm enorm veel verspijkerd, zowel innerlijk als uiterlijk; Zo is de 1.6 TD vrij snel vervangen door een 110PK TDI motor, zijn er gekoelde schijven voor én achter gemonteerd en een geheel RVS uitlaat. Voordat de bus mooi op zijn beentjes stond (naar mijn mening) zijn er heel wat veertjes gewisseld :nuts

Ook binnenin was er niet veel origineel meer; het dashaboard was/is bijna hellemaal van carbon, voor waren/zijn Recaro's gemonteerd, en alle andere bekleding was/is in dezelfde stof uitgevoerd.

Door wisseling van baan en het daardoor toegenomen af te leggen km's en omdat de T3 ondanks alle updates het toch nog wel eens liet afweten, was deze T3 naar mijn mening niet meer geschikt voor dagelijks (intensief) gebruik. Daarom heb ik deze met bloedend hart verkocht en na een uitstapje met een vreemd merk (waarvan ik het merk hier niet durf te noemen :jump ) toch weer een busje gekocht; Dit keer een T5 Multivan 4-Motion uit 2007 met 130 PK in fraai donkergrijs. Deze nieuwe bus wil ik natuurlijk wel weer een beetje naar mijn zin maken, maar aanpakken zoals de T3 is wat mij betreft niet de bedoeling :lach

Ik hoop af en toe wat zinnigs bij te dragen aan dit forum en ben erg benieuwd wat hier zoal besproken wordt.

Voor de aardigheid bijgaand nog wat pics van zowel de oude als de nieuwe bus.

Groeten,
Gerard van Dijk (Multivangerard)
T5 (1).jpg
T5 (2).jpg
Foto's-0038.jpg
Gebruikersavatar
Dimitri-Turbo
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 jun 2007, 18:15

Re: Even voorstellen - Multivangerard

Bericht door Dimitri-Turbo »

Mooie bus Gerard :toppie ... ben zelf onlangs nog in Kleeve geweest... maar dat was met de Arbeidstag, complete dorp lag stil! :nuts :nuts wel een leuk dorp..... vrouwtje van mij wil niet mee verhuizen naar de Oosterburen :bonk :bonk
Stenen leggen is geen kunst ... maar wel de klinkers uit de straat scheuren ;)

Nu een Golf-6 en Range Rover Vogue TDV6
EX Touareg TDI
EX WJW T5 - nr. 262
Ex WJW T4 - nr. 653
Multivangerard
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2012, 21:52

Re: Even voorstellen - Multivangerard

Bericht door Multivangerard »

Hoi Dimitri,

Bedankt voor je compliment, ik vind het ook een mooie bus, nou nog ff de puntjes op de i zz met de paar mooie velgen, een Highline tellerunit en nog wat zaakjes :jump

Jammer dat de Mrs niet naar de Oosterburen wil verhuizen; tis echt erg mooi wonen hier. En ja, met nationale feestdagen is het soms wat stil op straat maar verder laten de Duitsers zeg best graag horen :knipoog

Grtn,
Gerard
Plaats reactie