Hoe kan ik die bluts er weer uit krijgen (zie slechte foto)?
In een vorig leven op het VOLVO forum gelezen dat, mits voldoende op warmen met zo'n warmelucht verfafbrander, dit terug zou 'springen', is dat wishful thinking of werkelijkheid?
Dat er sporen op de randen zichtbaar blijven vindt ik niet zo erg, ik woon in een middel grote stad en ga geregeld naar Brussel, de blutsen (of deuken zoals jullie dat noemen) zijn daar gratis!vaniac schreef:Je kunt de deuk er wel uitdrukken, maar de randen van de deuk blijven min of meer zichtbaar, omdat daar het materiaal uitgerekt is. Je zou na het uitdeuken moeten overgaan tot plamuren met geschikte plamuur en vervolgens opnieuw spuiten. Zelfs dan heb je nog niet de garantie dat de schade geheel onzichtbaar wordt.
phdgent schreef:Dank jullie voor de reacties, alleen vind ik het niet echt duidelijk wat die weetjeweller schrijft (in die link van WouterW) over het demonteren van die bumper.
AHA, nu ben ik mee, eerst de achterlichten, dan die paneeltjes eronder en dan pas de bumper, klopt dat? Ik dacht dat je schreef over het weghalen van de achterlichten omdat deze ook beschadigd waren, niet omdat het moest om tot bij de bumper te geraken. LUX FIAT!Mickel Moen schreef:phdgent schreef:Dank jullie voor de reacties, alleen vind ik het niet echt duidelijk wat die weetjeweller schrijft (in die link van WouterW) over het demonteren van die bumper.
Die weetjeweller ben ik. Ik zou niet weten hoe ik het duidelijker kan maken. Ik heb het geïllustreerd met foto's. Kortom laptop mee naar de bus en gewoon aan de gang gaan. Begin met het demonteren van de achterlichten en dan wijst het zich vanzelf.
viewtopic.php?f=3&t=32987&start=15#p226254" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel succes.