Geen spierpijn Peter?

Thanks..Dimitri-Turbo schreef:Ziet er knap uit... en mooie bustent
Matje Matje, heb je de caravan nog gewassen? En ging de roet er af?matje86 schreef:mnooie tent maar wel buiten koken he![]()
Nee hoor geen spierpijn, wellicht de leeftijd?Oskar 725 schreef:Geen spierpijn Peter?
Nee was een 6-je die de remschijf borgt en Oskar was de artiestsgsdebruijn schreef:Netjes hoor, lekker klusje was het die imbus 7 waar je een kunstwerk van hebt gemaakt?
ben benieuwd hoe lang de coating op de niet remdelen zal houden.
Ik zit een 1000km verder en zit er nog op. boel is nu lekker ingeremd, ik heb ATE blokken.
Heej Sjef, je bent toch niet aan het klussen met pisbakkenstaal he, das geen Gedore oid.Oskar 725 schreef:Nou vooruit, dan zal die "oude kunstenmaker" het kunstwerk onthullen.![]()
Zijn jullie er klaar voor??
Komt ie: Nou? mooi of niet?![]()
![]()
![]()
Ligt er 1 z'n reservewiel te poetsenMultivan Generation schreef:
We gaan een grote vaste maar, met de bank meeschuivende opbergruimte onder de bank maken,
en ook gaat de westfalia kast er uit en we gaan een eigen ontwerp bouwen naar onze wensen, ideeën en inzichten..
Heb er nu al zin in![]()
Ik ergerde mezelf al jaren dat het scharnier van de bedbank, tegen het tafelpaneel aan kon komen.Endebendebus schreef:Hey Peter, jij had ook goeie hulp zie ik!![]()
Wederom lekker bezig, groet Thomas
Ja inderdaad,Oskar 725 schreef:Peter,
ziet er spannend uit.... begint vorm te krijgen!
Dank je Jan,jan2009 schreef:Leuk gevonden zo met die frituurpan![]()
Wat ga je met het multimediagebeuren doen ?