Ook heb ik met een andere bus bij de Douane (Vito

Jammer dat je wederom met enkel eigen ervaringen komt en niet met een linkje van het RDW of zo iets komtharry t5 191 schreef:Toevallig hebben 2 verschillende dealers het bij mij zonder morren of moeilijk doen uitgevoerd!
Ook heb ik met een andere bus bij de Douane (Vito)vanwege ombouw invalidenvoertuig de bevestiging gekregen dat als er plaatmateriaal achter de glaspanelen zit het geen enkel probleem is!
![]()
![]()
![]()
fred blue bus schreef:Ik heb het idee dat hier nog veel onduidelijk over is.
Ik ben toch van plan om er echt glas tegen aan te plakken.
Als ik hier problemen mee zou krijgen, ga ik de discussie wel aan.
En als dat gebeurd, dan laat ik dat wel weten.
Wat ik ook zou kunnen doen, eerst glas er tegen aan, dan dubbele cabine inbouwen.
Dan wordt hij weer gekeurd. En dan afwachten wat er gebeurd.
Ik zal maandag direct afspraak maken.
Mvg Fred
Er zit een groot verschil in de "oudere" panelen van de T5 (2005-2008) en latere af fabriek panelen.ronvanzijl schreef:hmmmm, ik wordt niet vrolijk als ik dit lees.
Mijn T5 wordt 31-7 geleverd (als alles mee zit) en wordt door Snoeks voorzien van glaslook panelen.
Als ik dit hier lees dan ziet dit er niet geweldig uit.
Staat daar nergens een voorbeeldfoto van?
Op de site van Snoeks is dat wel een minpuntje dat je nergens afbeeldingen van ziet alleen van de DC
Wat is er zo minder aan de Snoeks panelen, ziet het er niet uit als glas?
Alvast bedankt,
gr. Ron
Ron , als je dit bericht doorleest, lees je gewoon dat er veel mag.ronvanzijl schreef:hmmmm, ik wordt niet vrolijk als ik dit lees.
Mijn T5 wordt 31-7 geleverd (als alles mee zit) en wordt door Snoeks voorzien van glaslook panelen.
Op de site van Snoeks is dat wel een minpuntje dat je nergens afbeeldingen van ziet alleen van de DC
Alvast bedankt,
gr. Ron
Ik denk dat de platen gewoon een stukje dunner zijn, als dit met lijm opgevuld moet gaan worden dan heb ik daar minder vertrouwen in. Het is vermoedelijk gewoon een keuze van materiaal geweest.Klusman schreef:Ron , als je dit bericht doorleest, lees je gewoon dat er veel mag.ronvanzijl schreef:hmmmm, ik wordt niet vrolijk als ik dit lees.
Alvast bedankt,
gr. Ron
Direct een comfortline dc bestellen dan heb je glaslook achter.
Je laat dit door snoeks doen, en jp heefter goede ervaringen mee, dat het niet gelijk zit ligt misschien aan meer lijm.
Even een vraagje, 31-7 levering, heb je dit al bevestigd gekregen, ik heb er een besteld op 3 november 2011, en heb vrijdag te horen gekregen dat de productieweek onbevestigd is verschoven naar week 34, Dsg ,4motion, rns 315 enz. erop.
Volgens mijn dealer krijg ik van Pon een brief met uitleg omtrent het steeds verschuiven van de productieweek.