Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

VW T4 AUTOMAAT PROBLEMEN

vragen over de T4
Plaats reactie
John Massis
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2012, 20:19

VW T4 AUTOMAAT PROBLEMEN

Bericht door John Massis »

Ik heb deze week een grote knal gehoord terwijl ik 90 km/u reed.de t4 onmiddellijk aan de kant gezet en naar huis laten takelen.Wat voorheen ging:in 4 de versnelling begon de automaat te slippen,enkel als ik rustig gas gaf reed de t4 normaal.Bij het achteruit rijden duurde het soms iets eer ik achteruit kon rijden.Nu bij het terugbrengen vd t4 bleek ,nadat de motor afgekoeld was, dat ook de wielen momenteel vast zitten.

info:VW T4 CAL COACH K3 BJ 2002 2,5 TDI 75 KW AUTOMAAT (geen trekhaak) 96002 KM bij 70000 km automaat olie vervangen in VAG garage

vraag: -ik zoek nu een degelijke firma die mij kan helpen zodat de automaat weer gerust kan gebruiken zonder dat ik na x aantal km weer met automaat terug naar de garage moet.(mijn VW garage weet volgens mij niet veel van t4 automaten herstellen)welke firma is aan te bevelen en geeft een degelijke garantie
-Wat is de oorzaak van deze knal in mijn automaat?
-Wie heeft wat meer info over de prijzen van herstellen en de- en monteren in t4

dank bij voorbaat JM
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: VW T4 AUTOMAAT PROBLEMEN

Bericht door Multivan Generation »

welkom op weetjewel..
Er wordt vaak positief geschreven over Autrans (in Lunteren?)
Maar automaat perikelen kosten vaak heel veel geld :alarm
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: VW T4 AUTOMAAT PROBLEMEN

Bericht door odorf »

Gebruik de zoekfunctie eens,
Er is in 2010 o.a. het één en en ander over automaten geschreven ... :nuts Daar komen ook wat verschillende bedrijven voorbij.
Rotor had het toen over 2400,- voor een revisie incl. in-en uitbouw bij Autrans maar of die prijzen nog actueel zijn
viewtopic.php?f=2&t=26925&hilit=automaa ... 15#p171725

Succes!
Odorf
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
Sven_Stoffelen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2008, 16:18
Locatie: ittervoort

Re: VW T4 AUTOMAAT PROBLEMEN

Bericht door Sven_Stoffelen »

goede morgen

in welke regio wil je het zoeken, dan kunnen misschien mensen een bedrijf aangeven. Ik kan in de regio eindhoven iig aangeven dan Peter Achten in Deurne een goed bedrijf is.

groeten Sven
Plaats reactie