Harry 341 schreef:En we gaan door...
Vanmiddag wezen kijken naar een 2011 caravelle met DC...rechts dus gewoon een ruit erin...en links een ruit over het paneel.
Dus precies zoals zovelen het al hebben..
Deze man verkoopt uitsluitend T4/T5 met DC...en doet dat al vele jaren....maar ja...die zal het ook wel niet goed hebben..

Even om misverstanden te voorkomen...bus is voor schoonzoon...

Ben ik toch niet helemaal met je eens, die van mij komt ook bij Benschop vandaan en heeft rechts gewoon ruit en links kunstof dus
geen echt glas, een kennis van mij ook heeft dit ook, Hij heeft dit dus niet altijd gedaan. Wij hebben hem daar twee jaar geleden gekocht.
Kreeg wel het originele echte raam erbij, met het advies om deze toch maar niet te monteren.
Weet je, deze hele discussie is het zelfde als met achteraf speakers in bouwen in de dubbelcabine wand, mag ook niet, maar heel veel doen het....
Het wordt gewoon tijd dat dat rekening rijden wordt ingevoerd en de wegenbelasting wordt afgeschaft, kunnen we hem allemaal terug bouwen naar geel, raam erin, bank, tafel, stoelen voila iedereen blij
Wat ik ook niet snap, is dat bij mijn vorige dubbel cabine de ruimte onder de bank Ook beschikbaar was in de laadruimte, nu bij mijn multivan niet. Dus had bij mijn vorige bus m'n wand meer naar achteren gekund met behoud van dezelfde kubieke inhoud (of ben ik nu aan het doordraven

)