Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Marco stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Marco Aartsen
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2012, 23:07

Marco stelt zich voor

Bericht door Marco Aartsen »

Hallo,

Allereerst: Wat een geweldig forum! En wat veel informatie!
Waarom ben ik die informatie gaan lezen? Omdat ik een camper wil gaan bouwen. Daarvoor heb ik nu een T4 op het oog die ik hopelijk eerdaags kan kopen.
Dit is nog een bestelauto en zal dus eerst op particulier bestelauto moeten komen en daarna als het camperwaardig is op camper kenteken. Dus alles zoeken over BPM en inrichtingseisen. Geen makkelijk klusje. Dat uitzoekwerk ben ik nu druk mee en al geregeld hier op het forum geweest voor ideeen voor het ombouwen van mijn T4 tot volwaardig camper met 4 slaapplaatsen erin. Een mooie uitdaging!

Zoals gezegd nu druk bezig met het administratieve gedeelte. Dus eerst BPM indicatie zien te achterhalen. Als er nog tips zijn, waarop ik dat kan uitrekenen, dan graag. :knipoog
Via PON heb ik al de prijslijst opgevraagd, maar daar kan ik niet echt mijn type tussen vinden....

Zodra ik met mijn ombouwproject begin zal ik jullie hier op de hoogte houden van de vorderingen, dan weten jullie ook een beetje waar ik mee bezig ben! In de tussentijd blijf ik lekker op dit forum inlezen, zoeken naar spullen voor de camper en af en toe (domme) vragen stellen.... :knipoog Bij voorbaat al mijn excuses! :knipoog
Nou dat was dan min of meer het voorstellen. Owjah wie ben ik: Marco, 32 jaar uit Harderwijk. Geen volleerd klusser, maar wel een camper willen bouwen met een bepaald doel voor ogen!
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: Marco stelt zich voor

Bericht door Icebox »

Hoi Marco,

welkom. Wat is je doel?

Groetjes,
Sinja
Marco Aartsen
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2012, 23:07

Re: Marco stelt zich voor

Bericht door Marco Aartsen »

Eigenlijk 2 doelen:
Mijn vriendin wil wedstrijden gaan rijden met haar paard, dit zal ook wel eens een volledig weekend zijn, dus is een plek om te slapen wel handig.
Daarnaast wil ik de camper winterproof/ski-proof maken, zodat ik tijdens weekendtrips in de Alpen met de camper op pad kan. Scheelt in zoeken naar hotels en in de kosten. Alleen daarvoor moet de camper wel voldoende geïsoleerd zijn en moet er ruimte zijn waar ik na een dag skien alle ski's en kleding te drogen kan leggen, zonder dat alle vocht in de rest van de camper komt.

Daarnaast wil ik met 4 personen erin kunnen rijden. Nu heb ik een bestelauto op het oog, alleen vraag ik me af: Kan ik daar normaal een extra bank in plaatsen, waarbij 2 extra mensen legaal en veilig kunnen zitten? De bus is uit 2003 en ik las al wel het een en ander maar ik kon er al met al niet wijs uit worden. Oftewel: is het een punt waar ik me druk over moet maken?
Plaats reactie