Mijn is Jaap daalder uit Almere.
Ik heb vorige week een T5 uit 2006 gekocht waar ik heel blij mee ben.
Was al druk bezig om er een webasto dak er in laten zetten maar dan moet er een nieuw hemeltje in en dit koste 1250,00 euro, weet iemand of dit klopt van de hemel.
gr, Jaap
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
even voorsttellen
Re: even voorsttellen
Ha...dat is gel..
Als je een gewoon universeel webastodak in wil bouwen kan de originele hemel gewoon blijven zitten,
Als het gat in het plaatwerk gezaagd gaat worden meteen de hemel mee uitzagen....
grtz,Harry
Als je een gewoon universeel webastodak in wil bouwen kan de originele hemel gewoon blijven zitten,
Als het gat in het plaatwerk gezaagd gaat worden meteen de hemel mee uitzagen....
grtz,Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
-
Hij had er over dat het opbergvakje in het hemeltje dan weg moest worden gehaald,maar weet iemand dan wie en waar een webasto dak kan worden ingezet.
En bedankt voor je reactie !
En bedankt voor je reactie !
Klopt,bakje moet ingekort worden en dan dichtgemaakt...
Is ooit door een wjw ler gedaan...Arno Stoevelaar...(Stoef)ben zijn nummer helaas kwijt...
Maar misschien weet iemand anders dat nog...Hij woont in Coevorden en heeft heel wat dakjes ingebouwd die bij mij gekocht waren...
grtz.Harry
Is ooit door een wjw ler gedaan...Arno Stoevelaar...(Stoef)ben zijn nummer helaas kwijt...
Maar misschien weet iemand anders dat nog...Hij woont in Coevorden en heeft heel wat dakjes ingebouwd die bij mij gekocht waren...
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.