Het is gelukt, ik heb het geluk gehad dat mijn schoonouders gisteren namiddag op de kleine konde letten en heb de uitlaat geplaatst. Al een geluk dat ik de volledige uitlaat genomen had en niet enkel de achterste pot want de hele uitlaat was rot wat ik al een beetje dacht omdat de middelste pot al aant vervellen was toen ik naar het probleem van de achterste pot keek

achterste buis was afgebroken net voor de achterste pot, middelste pot was aant vervellen, slip on gedeelte van voorste buis naar de middelste pot was al zo rot dat toen ik de buizen uit mekaar wou schuiven dit niet uit mekaar schoof maar uit mekaar brak
Mijn bevindingen van deze verkoper
http://www.benl.ebay.be/itm/Auspuff-VW- ... 43af86c481" onclick="window.open(this.href);return false; alles is tip top in orde

alles is (snel) geleverd en was zoals op de foto afgebeeld met alle montage materiaal erbij. Het enige wat je zelf nog moest bij kopen waren nieuwe vijzen en moeren voor de ophang beugels en een verbredingsstuk, hiermee bedoel ik van de cat naar de nieuwe buis, de buis van de cat was iets te smal om op de nieuwe buis van de uitlaat te zetten dus stukje gekocht in de lokale autoshop en dit op de buis van de cat geplaatst zodat deze dikker werd en paste op het slip on gedeelte van de nieuwe buis

hiervoor moest je wel de buis die na de cat komt afslijpen en dan de nieuwe slip on met bijgeleverde beugel bevestigen en NIET lassen zoals dit blijkbaar in de meeste gevallen is.
Verder paste alles perfect al diende je de slip on stukken wel ietsje open te plooien zodat het gemakkelijker in mekaar zou passen

en zeker als je dit doet zonder put of brug, ik heb alles op de grond gedaan nu heb ik het geluk dat mijne wss heel zware veren heeft en deze dus met zijn kont de lucht in steekt (wordt nog veranderd in de toekomst zou graag een setje VW met licht grijze markering er onder hebben

)
Mijn cat was nog niet leeg maar zag er wel nog top uit van binnen maar na 2 minuutjes werk is hij nu wel leeg
Hopelijk ben ik nu een paar jaar safe op uitlaat gebied