Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Lichtverklikker

vragen over de T4
Plaats reactie
ralphjn
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 sep 2012, 16:09

Lichtverklikker

Bericht door ralphjn »

Hallo allen,

Sinds twee maanden ben ik de eigenaar van een t4 uit 92. Vanmiddag een lichtverklikker gekocht. Uit een reactie van iemand begrijp ik dat je deze het gemakkelijks op de bedrading achter de lichtschakelaar kan aansluiten. Ik heb daar bijna geen ruimte, korte draadjes. Zou iemand de kleuren code weten? Alvast vriendelijk bedankt

Vr gr
Ralph
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Lichtverklikker

Bericht door Roger B. (11)61 »

gewoon meten?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Rotor
Berichten: 721
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Kampen

Re: Lichtverklikker

Bericht door Rotor »

ralphjn schreef:Hallo allen,

Sinds twee maanden ben ik de eigenaar van een t4 uit 92. Vanmiddag een lichtverklikker gekocht. Uit een reactie van iemand begrijp ik dat je deze het gemakkelijks op de bedrading achter de lichtschakelaar kan aansluiten. Ik heb daar bijna geen ruimte, korte draadjes. Zou iemand de kleuren code weten? Alvast vriendelijk bedankt

Vr gr
Ralph

Gewoon tussen de zekering van het licht drukken, en het andere draadje tussen de zekering waar spanning opkomt wanneer je hem op het contact zet.
ralphjn
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 sep 2012, 16:09

Re: Lichtverklikker

Bericht door ralphjn »

Rotor schreef:
ralphjn schreef:Hallo allen,

Sinds twee maanden ben ik de eigenaar van een t4 uit 92. Vanmiddag een lichtverklikker gekocht. Uit een reactie van iemand begrijp ik dat je deze het gemakkelijks op de bedrading achter de lichtschakelaar kan aansluiten. Ik heb daar bijna geen ruimte, korte draadjes. Zou iemand de kleuren code weten? Alvast vriendelijk bedankt

Vr gr
Ralph

Gewoon tussen de zekering van het licht drukken, en het andere draadje tussen de zekering waar spanning opkomt wanneer je hem op het contact zet.

Inmiddels is het gelukt, dank voor de tips.
Plaats reactie