vandaag beide homokineten en wiellagers links en rechts vervangen
viel overigens vies tegen!!!! 8.5 uur aan geklungeld, met tootjes maken enz....
speciaal tooltje (constructie voor de poulietrekker) moeten lassen en met de pers gebogen om de naaf/ lager eruit te trekken en daar kwam ook nog gruwelijk kracht op en dat deel wat binnenin bleef zitten (de bus)
http://www.mijnalbum.nl/Album=KZMUWJTY" onclick="window.open(this.href);return false;
heeft die Jongen die dat beter kan (zo vreselijk technisch ben ik nu ook weer niet) dan ik met het lasapparaat rondom in gelast (Warm stoken) en toen kon hij dat wel eruit slaan
ik/wij dacht dat het klapperen rechts daarmee nu verholpen zou zijn maar

dat is nog niet weg!!!
de schokdempers 2009 (60.000 km) Fusee's,hondenbot,spoorstangkoppen ook pas van 2011
de rubbers van de draagarmen aan het subframe hebben we 01-2011 jaar gecontroleerd met vv Fusee's
en waren nog als nieuw (maar die verdenk ik er wel van) ook al kunnen die eigenlijk op 1 jaar zoveel achteruit gaan,..
we hobbelen er maar mee verder, er kan geen onderdeel meer zijn die wat kwaad zou kunnen en dan rammelt die maar door !!
efin we zullen er maar het positieve van inzien!!!! in ieder geval heeft die weer een verjongingskuur gehad
deze homokineten en lagers zijn 265000 km en 10,5 jaar minder gebruikt zullen we maar zeggen.