Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
MFA inbouwen
Re: MFA inbouwen
Mijn container is van 2009, Multivan dash. Mooi he, zo'n forum :klappen
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
- Jeroen T5 204
- Contacteer:
Ik heb een Transporter met een ander dashboard, dus geen appels met peren vergelijkenOviivo schreef:Mijn container is van 2009, Multivan dash. Mooi he, zo'n forum :klappen

VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
- Roger B. (11)61
jeroen, de kappen onder het stuur zijn voor alle transporter T5's dus van 2003 tot nu ongewijzigd, wel kan er een extra zwarte kap boven de pedalen zitten, maar die zit maar met een schroefje of 4 a 5 vast.
de tellerunit heb je er in een minuut of 5 a 10 uit, ook als je die kappen wel demonteert.... doe het regelmatig voor inbouw van ritregistratie (snelheidssignaal van teller halen en voedingen van kabelboom contactslot) dan gaat de dashboardkap onder het stuur eraf en de teller eruit.... kost echt hoooooguit tien minuten.....
de tellerunit heb je er in een minuut of 5 a 10 uit, ook als je die kappen wel demonteert.... doe het regelmatig voor inbouw van ritregistratie (snelheidssignaal van teller halen en voedingen van kabelboom contactslot) dan gaat de dashboardkap onder het stuur eraf en de teller eruit.... kost echt hoooooguit tien minuten.....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
oviivo, hij zit er in met dank aan VAG-techniek in Nuenen. Was een fluitje van een cent en ziet er echt een stuk beter uit. Thanks man. 

lhaperen schreef:oviivo, hij zit er in met dank aan VAG-techniek in Nuenen. Was een fluitje van een cent en ziet er echt een stuk beter uit. Thanks man.
Mooi zo, ik ben blij dat je tevreden bent

VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic