Ik heb zelf de pioneer sph da 100. (Die is ook compatibel met een android toestel )
Het toestel koste me 400inc btw...maar ik heb er een aparte aansluitset voor mijn galaxy s2 bij gekocht...kost ook 100 inc(en die heb je wel nodig...mijn telefoon heb ik in een speciale houder staan van brodit....de kleine usb aansluiting ivm het laden en verbinden met de appradio heb ik hier in vast gemaakt en de "oude "kabel van brodit laten vervallen )
Stel dat je een iphone hebt dan zit die aansluitkabel erbij in de doos...maar....in principe wil je dit toestel alleen in combinatie met een android telefoon ...dit omdat er een speciale app voor is geschreven door een andere partij dan pioneer....en je dan in principe totaal vrij bent om alles wat je dan ook maar op je telefoon hebt staan kunt weergeven op de app radio....want als je gewoon gebruik maakt van de standaard software van pioneer ..het toestel redelijk beperkt is...er zijn maar een paar apps verkrijgbaar die dan "werken "met de app radio ...
Ik heb zelf net een bluetooth obd adapter besteld en kan straks gewoon met torqe of dashcommand allerlei waarden van mn auto gewoon uitlezen via het scherm van mn radio...het zijn gadgets

...maar wel leuk
Ook het navigeren kun je gewoon doen met google maps ...bellen en gebeld worden tijdens het navigeren is geen probleem
...achteruitrij camera...kan ook...losse subwoofer er aan ook....het enige wat ie niet doet is cd ,s afspelen of een losse usb aansluiten...maar alles wat je verder op je telefoon hebt speelt ie af..fotos video...internet radio..facebooken googlen..angry birds

......let wel dit kan alleen als je een android telefoon hebt en je telefoon toestel hebt geroot ( stelt in principe niks voor )....dus als je een iphone hebt dan ben je vooralsnog overgeleverd aan de standaard software van pioneer....en die is nogal beperkt naar mijn mening
Als je zoekt op youtube en arliberator icm appradio 2 of pioneer sph da100 dan kun je de nodige beelden wel vinden ..
Als er nog speciale vragen zijn dan zal ik die nog beantwoorden ...over het toestel of de instalatie bv..
Mvg sepster