iemand wat tips en ideeen om mijn T5 te verlagen. Wat is een betaalbaar setje en is dat zelf te doen ?

groet, Kees

Ik had onder mijn T4 verlagingsveren van MAD.Kevin schreef:Ik heb een v-maxx extreme set er onderzitten
Weet niet hoe hun dit gemeten hebben, ik zit nu voor 8cm en achter 9 cm lager dan voorheen. (nieuwe, lege bus dat wel)
Wat kost de K&N filter Jeroen ?Jeroen T5 204 schreef:Mooie bus Kees
Las ergens, dat de originele VW filter het best uit de test kwam. Als dit niet zo is, wil ik dit uiteraard graag wetenklokker schreef:Wat kost de K&N filter Jeroen ?Jeroen T5 204 schreef:Mooie bus Kees
Dat heb ik ook al een aantal keren gelezen dat een origineel VW filter het beste is, maarja is dat waar wat er geschreven word?Kevin schreef:Las ergens, dat de originele VW filter het best uit de test kwam. Als dit niet zo is, wil ik dit uiteraard graag wetenklokker schreef:Wat kost de K&N filter Jeroen ?Jeroen T5 204 schreef:Mooie bus Kees
Ik heb, by the way, een 10"woofer onder de bijrijdersbank gerplaatst. 890watt RMS Alpine woofer.
Wel een gat in de originele 'kist onder de bijrijdersbankk moeten slijpen, maar wel knallen in iedergeval! Bonk, bonk..