blijft een leuk project
Haaievinnetje van Caleardo op het dak doet wonderencaddy schreef:Hoe bevalt trouwens je Chinese RNS-510
Ik heb ook 1 in m,n Caddy maar de radio ontvangst vind ik ronduit bagger.
Zelf met een extra antenneversterker is het nog steeds waardeloos.
Heb je die camera's bij Sun power (China) besteld kevin?Kevin schreef:Hier nog een filmpje van het achteruit in parkeren met 3 beelden tegelijk op het scherm.
Het beste beeld heb je als je fullscreen en in HD op youtube kijkt.
Heb je die camera's bij Sun power (China) besteld kevin?[/quote]Kevin schreef:
Dan zal de mijne (de 16e verzonden) nog wel even onderweg zijn met al die feestdagen er tussen.caddy schreef:Ik heb daar ook 2 camera,s besteld.
Levertijd was bij mij 3 weken.
Was de 31e dus al binnen, koerier had een kaartje in de bus gedaan wat ik vanmorgen pas zag.Kevin schreef:Als hetmet de standaard shipping meekomt, kan het inderdaad wel een week of 3 duren ja.
Denk dat het dan met de boot komt. Verzending via DHL luchtpost is razendsnel.
Een 2-din systeem wat ik besteld had was op donderdag op de bus gedaan,
en werd maandag al afgeleverd. Maar dan kost de verzending €25,-.
Ik vind in het donker het beeld nog redelijk, er zit natuurlijk geen infrarood op.
Je hebt wel wat ruis, maar de achterlichten (of koplampen) verlichten de boel nog aardig.
Zal vanavond nog een filmpje posten wat ik nog ergens heb, genomen in het donker.
Aandraaien gaat wel maar net niet strak genoeg zodat de kogel niet goed klemt en nog vrij kan bewegen, straks eens even weer mee aan de gang want verliezen zal dat ding hetKevin schreef:Je kan de camera niet aandraaien dan? De complete camera als hij in het gat zit.
Ik kon nadat hij erin klikte het hele spul nog 1 of 2 x ronddraaien en toen zat het vast.
Ook de kogel waar de camera in zit.
En afstandsindicator heb ik niet genomen, alleen mirrored. Vind die strepen in het beeld zonde, omdat ik continu met het scherm aan rijd.
En ik zie mijn bumper, dus boem is ho. :klappen De rest heb ik niet mirrired.
Is je beeld overdag wel scherp dan? Mijn achterlichten zijn full led, en schijnen helemaal niet op de grond, met normale lichten heb je beter beeld.
Maar inderdaad leuk spul voor dat geld!