
Hallo WJW-ers .
Helaas is mijn eerste VW-aankoop niet zo'n succes

Een klein deel van het verhaal stond al hier :
viewtopic.php?f=2&t=40300
maar er mankeert nog veel meer aan .

Het word dus al een aardig project

Na de eerste problemen om de bus enigszins rijdbaar te krijgen , bleek er nog veel meer mee aan de hand te zijn
Een echt kat in de zak dus ....


De benzinedrukregalaar heb ik nog niet gevonden , dus als iemand die nog heeft liggen , graag .
Nieuw bij de VW-Audi-dealer 123 euro ex btw

.
Op de meeting heb ik een setje zijskirts , een schuifdeur-wieltje , accu-afdekkap , en een binnenverlichting met leeslampje (veiling) gekocht.
Het wieltje zit alweer aan de schuifdeur , en deze gaat nu weer met 2 vingwers dicht , ipv 2 armen.


Omdat de kachel ook aardig koud bleef , gelijk maar een nieuwe thermostaat gezet.
Nu word de bus weer warm .

Helaas is nu alleen op LPG rijden helemaal geen doen meer .
Dusss , een revisie-setje voor de verdamper en verdeelhuis besteld. omdat met uitlezen van het lpg-systeem de code voor langdurig te rijk mengsel tevoorschijn kwam. dit gebeurt meestal als de verdamper aan revisie toe is . dusss....

Dit stond voor morgen op de planning , maar toen hadden we de avond nog niet gehad.
Onderweg naar huis klapte de koppeling eruit


Dus na een ritje Rijssen-Vriezenveen zonder koppelen




Weet er iemand welke benzine-motor er achter deze bak nog meer past in de T4 ?
Nu zit er een 2.0 AAC motor in.
Heel even met de gedachte gespeeld om er een 2.5 van een Porsche in te lepelen , maar volgens mij moet er dan veel meer aangepast worden..
Mocht er vooruitgang zijn lezen jullie dat hier wel weer.
Groeten Arnoud