Ik heb een paar vragen als leek op gebied van de T4
Ik kan kopen een zeer nette zonder deuken en krassen zwart metallic T4 van 2001 2.5 TDI 75KW automaat met 315000km Wijsneus.
heeft Dubbelecabine, Airco ,Cruisecontrol, CV met 2 sleutels, alles elektrisch dus spiegels enz ,mistlampen wijsneus, kenteken 68-VV-SF
motor loopt voor mijn gevoel perfect en ook de automaat schakeld goed ook als hij warm is geen probleem olie ruikt ook niet verbrand
Nieuwe dynamo, nieuwe multieriemspanner en APK bij aflevering
De auto is echt in zeer nette staat boven verwachting
Volgens de gegevens van de RDW T4 bestel 1.0 TDI 75KW A 780KG laadgewicht.
* Wat mag zo'n auto kosten, ik weet dit is voor een ieder wat hij er voor over heeft maar, de een vraag 1000 euro en de ander 6500 dus wat is redelijk aan aanschafwaarde.
* is de kmstand niet te hoog
* wat is verbruik bij normaal rijgedrag ( ik ben een oude L*%^L
* kan ik er makkelijk een caravan van 1500KG mee trekken zonder dat de automaat opbrand volgens RDW mag hij 2000KG trekken op kenteken
* laadgewicht kan ik dit simpel hoger krijgen, ik wil rond de 850 kunnen hebben niet altijd hoor, maar ik wil geen problemen.
* is het niet zo dat de 1.0 in de gegevens van de RDW betekent 1000kg laadgewicht maar er staat maar 780KG
* waar moet ik verder nog op letten.
Alvast bedankt voor de antwoorden is dit voor mij allemaal positief dan kan ik mogelijk tot de aankoop overgaan

Korrie