Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

TUUTJE2: T4 2.4D Highway Jubilee

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
knurf

TUUTJE2: T4 2.4D Highway Jubilee

Bericht door knurf »

Hallo allemaal,

Ik lees alweer een tijd mee en heb me in mijn eerste topic voorgesteld maar niet " voor het grote publiek" in het juiste hoofdstuk.

Ik ben Jasper en samen met mijn vrouw en twee zoontjes van 3 en 6 beleven we veel plezier aan onze T4 2.4D Highway Camper Jubilee uitvoering met hefdak.
We zijn aangestoken met het campervirus toen we in australie een toyota campertje huurde, het afscheid was moeilijk bij het verhuurbedrijf...
Na een aantal jaar en verkoop van mijn motor zijn we begonnen met een luchtgekoelde T3, helemaal te gek! De bus werd Tuutje gedoopt. We hebben de bus zelf opgeknapt en de motor (luchtgekoelde 2.0 liter CU) zelf gereviseerd...ondanks alle charme van deze bus was hij ongelofelijk duur om te rijden, we miste toch wel vermogen en voor onze zoontjes was het achterin geen harden i.v.m. de herrie...met pijn in ons hart de T3 verkocht en de huidige T4 gekocht..."tuutje 2". Hij bevalt prima, qua techniek moet ik hem nog wel leren kennen en lees daarom graag mee op het forum.

Ik hoop in de toekomst nog wat bij te kunnen dragen aan het forum en ook veel te leren.

Misschien tot ziens

Jasper
TUUTJE 2 -->T4 2.4D '94 Highway Jubilee editie
TUUTJE 1 -->T3 2.0 CU '81 Joker hoogdak *VERKOCHT*
ronald tdi

Re: TUUTJE2: T4 2.4D Highway Jubilee

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Jasper, welkom hier.
Plaats reactie