op de wiki http://www.t4-wiki.de/wiki/Ladeger%C3%A4t_A10 worden 2 vervangende capaciteiten gegeven: 100 en 680nF. Op de gemonteerde staat 0µ022. Kan ik deze gewoon vervangen door een van eerder genoemde of heeft deze een andere capaciteit.
Hoe demonteer ik eigenlijk de printplaten? Gisteravond alle schroefjes losgemaakt en ook de kunststofspreidplug maar geen beweging in te krijgen. Of zit hij nog vast met de plakfolie van de warmtewisselaar, zie onderstaande foto?

Kan iemand mij ook punt 8 van de wiki (het testen) uitleggen? Ik snap hem niet....
Twijfel ook nog of ik hem niet zal vervangen door een andere lader aangezien ik hoogstwaarschijnlijk ook een nieuwe accu nodig heb. Gisteravond even geladen met een normale lader, was 10,2 Volt, en na een uurtje laden 12,9 V en vanochtend stonden er weer streepjes op het display....
Welke functies raak ik kwijt indien ik de lader vervang door een ander exemplaar. Had dit ook even uitgeprobeerd, maar ik zag alleen geen stekkersymbooltje indien ik de bus zonder lader aan de 230 hing. Had wel gewoon 230 V binnen. Is dit het enige wat ik ga missen of zie ik nog iets over het hoofd?
Misschien dat jullie wat antwoorden voor mij hebben. Alvast bedankt, Wim