Mijn naam is Frans en woon in de omgeving van Zutphen... en na een intensieve zoek actie sinds vandaag in het bezit gekomen van een T4 2.4D uit 1994 met 270K op de teller.
Het is een fabrieks Westfalia.
Morgen de overschrijving en dan ... yes.
Goed zoals (denk ik alle T3 en T4 bussen) moet er nog wel iets aan gebeuren,,, de Balk rechts voor naar de bumper moet worden vervangen... laat dan gelijk ook links voor doen.... verder zit er weinig roest aan de auto... hier en daar wat echt kleine plekjes... de voorschermen randjes behoeven wat aandacht.
Van alle T4's was dit eigenlijk de minst slechte... Man wat heb ik een hoop troep gezien... wat er al niet wordt aangeboden. Voordeel is wel dat je in een korte tijd een stuk kundiger wordt.
Bus T4, 2,4D
Complete history bij de bus aanwezig... tot in de absurde details bij gehouden, van elke actie een factuur of reparatie bon.
De bus is van de tweede eigenaar, de laatste eigenaar heeft de bus sinds 2005 in zijn bezit.
In omgekeerde volgorde... (de laatste grote dingen)
Okt 2012, Kop revisie nieuwe kleppen en zetels, distributie, waterpomp, spanrollen, gloeibougies.
sept 2011, Nieuwe dynamo
2010, Remschijven + remcilinder achter
2009, Nieuwe versnellingsbak (geen revisie VW garage), koppeling groep. Originele Westfalia inbouw koelkast.
Ga zo maar door, in 2007 zijn beide voor dorpels vervangen en gespoten zijn de balken ed ingespoten met was.
Van alles zijn facturen.
4 winterbanden twee seizoenen mee gereden... echter zonder velgen... ach mens moet toch wat te klagen hebben..

Ik heb de documenten map nog niet in mijn bezit maar dat gaat morgen gebeuren.
Taxatie rapport voor de verzekering 2010 (14.500 euro)
Een vraag... die roest schade aan de balk rechts voor (schade zit tegen de bumperplaat aan zie foto) is dat een APK afkeur punt??? Auto moet voor 3 juni APK gekeurd worden!

Zo ziet de balk er uit...

Alvast een paar foto's... gemaakt door de vorige eigenaar.

Zo dit was het even ... zal in de betreffende draadjes nog wel een paar vragen stellen...
Frans...