Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door robertTREBOR »

Jilco schreef:Ik via Cargoods.nl een set besteld en de xenon set bij car fantasy, zodra ik alles binnen heb laat ik weten of t past!!

Volgens Cargoods hebben hun wel nog de DEPO'S !!

Okay maar ik vond de lichtringen om de koplampen zo oudbollig en er waren heel veel lampjes stuk.
Tevens kreeg ik de stadslichten niet meer werkend, als je de fitting klem draaide maakte ze geen goed contact steeds.
Vandaar de ruiling van mijn Depo's naar deze Led uitgevoerde.

Die DEPO's van Cargoods hebben die wel LED ???

Stuur anders even wat foto's , altijd leuk !
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
Gsadv
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mei 2013, 22:01

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door Gsadv »

Ik heb de angel eyes in zwarte versie en bevallen goed.

Afbeelding
dirtyharry
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 dec 2011, 20:49

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door dirtyharry »

Kan je dezelfde stekker aansluiting gebruiken bij deze lampen en
waar zitten de punten die je allemaal moet gaan loshalen,
dirtyharry
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 dec 2011, 20:49

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door dirtyharry »

:geflitst Kan je dezelfde stekker aansluiting gebruiken bij deze lampen en
waar zitten de punten die je allemaal moet gaan loshalen,
dirtyharry
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 dec 2011, 20:49

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door dirtyharry »

Ja die
Laatst gewijzigd door dirtyharry op 24 mei 2013, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door sep »

dirtyharry schreef:Ja die sep uit hoogezand wil mij wel eventjes helpen met het plaatsen van de depo,s
vraagt hiervoor een kleine vergoeding van 150 euro, ik weet niet wat zijn beroep is
maar zo,n beroep wil ik ook wel, :geflitst :geflitst

Schilder....dan moet je schilder worden .....echt je bent rijk in no time :toppie ...ik heb al een aparte loods laten bouwen waar ze elke dag het geld met vrachtwagens heen brengen ....ik heb er thuis in mn villa geen ruimte meer voor ......lol

Succes met het plaatsen van de lampen ...mischien is er wel een wjw er die zich verveelt en je de lampen er wel gratis in wil zetten ...of mischien maakt de dealer wel een vriendenprijsje voor je ???....je weet het niet ..?!! toch ??

Mvg Sep
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door Oviivo »

dirtyharry schreef:Ja die sep uit hoogezand wil mij wel eventjes helpen met het plaatsen van de depo,s
vraagt hiervoor een kleine vergoeding van 150 euro, ik weet niet wat zijn beroep is
maar zo,n beroep wil ik ook wel, :geflitst :geflitst
Lijkt me redelijk als hij handig is, kost best wel wAt tijd volgens mij :nuts
Zelf k**ten kan ook geld en in ieder geval frustratie kosten :zwaai
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door sep »

Oviivo schreef:
dirtyharry schreef:Ja die sep uit hoogezand wil mij wel eventjes helpen met het plaatsen van de depo,s
vraagt hiervoor een kleine vergoeding van 150 euro, ik weet niet wat zijn beroep is
maar zo,n beroep wil ik ook wel, :geflitst :geflitst
Lijkt me redelijk als hij handig is, kost best wel wAt tijd volgens mij :nuts
Zelf k**ten kan ook geld en in ieder geval frustratie kosten :zwaai
Dacht ik ook ...tussen de 4 a 5 uur al met al ben je zo bezig keer een € 37,50,- ..per uur ....net wat ik al zei...ik wordt schatrijk .... :yes
Gebruikersavatar
Gsadv
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mei 2013, 22:01

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door Gsadv »

De stekkers klik je er zo in. Daar hoef je niets voor aan te passen. Ik was er zelf 5 uur mee bezig. Het meeste werk is de, bumper uitbouwen. Nu zou het mij denk ik 2 uur kosten. Het is wel verstandig om meteen de xenon in te bouwen. Dan heb je alle ruimten.
Gebruikersavatar
Jilco
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 mar 2013, 10:08
Locatie: Hellevoetsluis

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door Jilco »

dirtyharry schreef:Ja die sep uit hoogezand wil mij wel eventjes helpen met het plaatsen van de depo,s
vraagt hiervoor een kleine vergoeding van 150 euro, ik weet niet wat zijn beroep is
maar zo,n beroep wil ik ook wel, :geflitst :geflitst

Moet je t lekker zelf doen als je het te duur vind en niet zeiken op het forum !! :bonk
VW T5 2.5 TDI 96 kW LWB DC T-edition
ABT chiptuning 118 kW
Elite Krono HB 18inch
V-Maxx Xxtreme schroefset
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door robertTREBOR »

Ik kon het weer niet laten om de laatste nieuwste koplampen te bestellen bij Carfantasy !

Er zit ECHT dagrijverlichting op wat zodra je start aut. aangaat middels een unit die je rechtstreeks op de accu aansluit.

Aangaan is geen probleem , maar UIT gaan, dat duurt gewoon 3 uur !!
Bij Carfantasy zeggen ze dat de UNIT moet inleren en dat het later sneller zou moeten gaan, het is gewoon een vreemd
gezicht als je thuis komt en je dagrijverlichting blijft nog 3 uur nabranden !
Het is al raar als het 60 min. zou worden, ik heb liever dat die daylichts gelijk uit gaan.

Nu heb ik ontdekt als je die hele accu UNIT vergeet die de LED dagrijlichten aanstuurt maar gewoon met een draad neem waar spanning op komt te staan zodra je het contact aanzet dat de dagrijlichten ook prima daarop werken. Dan gaat de dagrijverlichting zonder vertraging direct aan en uit met het contact mee.
Zit er ergens onder de motorkap een draad waar spanning op komt zodra het contact aan gaat ??

Ook heel netjes is;
Zet je Xenon dimlicht aan , dan dimt de dagrijverlichting 50% en branden de LEDs gedimt mee met je Xenon dimlicht.


Verder zou ik , het is al eens ter sprake gekomen , maar geheel onduidelijk qua uitleg, de schakeling zo willen maken dat
als ik grootlicht aan doe de Xenon dimlichten blijven branden.

Bij mijn T4 kon je daarvoor een soort bruggetje van messing voor kopen dat klikte je in de stekker die op de schakelaar
ging, en klaaarrrrrr. hoe moet dat bij de T5 ????
Bijlagen
IMG_20130620_095349.jpg
IMG_20130620_095344.jpg
Laatst gewijzigd door robertTREBOR op 20 jun 2013, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door jacobsentertainment476 »

Nette lampen Robert,

Blijft bij groot licht jou dimlicht niet gewoon aan dan ? Ik heb ook Depo's ( zonder DRL) maar daarvan blijft het dimlicht gewoon aan, of overstemt jou groot licht :ie
En een draad onder de kap vinden die via het contact slot gaat ? zal eens kijken voor je in Elsa-win, maar denk dat je onder de accu ergens moet gaan zoeken.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door robertTREBOR »

Hoi Olaf Jacobs,

Mijn bus is geen multivan maar een gewone T5 waar ik later de achterbumper van gespoten heb en de voorbumper
vervangen heb door een multivan model.
Toen ik me bus kocht 24 mnd. oud ( goedkoop!! ) zaten er van die vieze plastic grijze ongespoten bumpers op. LELIJK !!
Dus ook standaard koplampen met Duplo lampen erin, dan gaat je dimlicht volgens mij altijd uit als je grootlicht aanzet.
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
rinus
Berichten: 167
Lid geworden op: 02 mar 2007, 01:00
Locatie: uit een mooi plekje van nederland
Contacteer:

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door rinus »

http://jewuwa.de/T5/T5_Doku/EBA-BI-Xenon%20Zusatz.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien dat je hier wat aan hebt..
And on the 7th day created god the VW
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Re: DEPO T5 lampunits mooi en GOED beeld NA modificatie

Bericht door jacobsentertainment476 »

robertTREBOR schreef:Hoi Olaf Jacobs,

Mijn bus is geen multivan maar een gewone T5 waar ik later de achterbumper van gespoten heb en de voorbumper
vervangen heb door een multivan model.
Toen ik me bus kocht 24 mnd. oud ( goedkoop!! ) zaten er van die vieze plastic grijze ongespoten bumpers op. LELIJK !!
Dus ook standaard koplampen met Duplo lampen erin, dan gaat je dimlicht volgens mij altijd uit als je grootlicht aanzet.
Is dat wel zo Robert, in die koplampen zit toch zo'n duplo lamp ( zowel groot als dim licht ) en die gaan zover ik weet ook gelijktijdig aan. Maar ook bij de T5 zit er onder de accu dus een relais kast, waar zeker een geschakelde plus te vinden is. Het is alleen een beetje lastig meten want de accu is er af :ie :ie

Ik had dus een :wjw over de vloer en had nog even geen tijd genomen om even een draad nummer voor je te zoeken.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Plaats reactie