Iemand die me kan zeggen waar ze zitten en hoe ze te bereiken zijn, en ook of ze gewoon te meten zijn met een flukie

eerst ecu uitlezen en kijken of de remlichten nog wel werken, als er storing in de remlichtschakelaar zit deze vervangen let goed op met het indraaien van de remlichtschakelaar. meten helaas deze zit gekoppeld richting de controller canbusratlookcalifornia schreef:Al even rondgeneusd op het forum en daar wel wat verder gekomen over een niet werkende cruisecontrol ( ook geen lampje brandend op het dashboard) en nu wil ik de schakelaars van de rem en koppeling even nazien ( schijnt dat deze kapot kunnen gaan) alsmede de schakelaar in de stuurhendel. Zou a.s. maandag vertrekken naar frankrijk maar dan heb ik hem graag werkend gezien de lange stukken....Mocht een van de twee echt stuk zijn dan moet ik even op dinsdag nog langs de stealer helaas.....
Iemand die me kan zeggen waar ze zitten en hoe ze te bereiken zijn, en ook of ze gewoon te meten zijn met een flukie.....??
Multivan Generation schreef:je bent lekker op tijd..![]()
De schakelaars zitten bovenaan de pedalen.![]()
Succes, enne die schakelaars hebben ze ook in je vakantiebestemming![]()
Prettige vakantie..
Het erin zetten zeker de remlichtschakelaar komt wat preciezerratlookcalifornia schreef:zo,....na een nachtje er eens goed over geslapen te hebbenmaar eens besloten om de onderdelenbak die hier op de weg staat ( de bedrijfswaggel) aan te spreken. Dit om zodoende uit te kunnen sluiten wat de oorzaak wel/niet is en ja hoor.....de eerste de beste schakelaar ( koppeling) blijkt de oorzaak.....
Schakelaar ( van de 1.9 met cruisecontrol is hetzelfde als de 2.5 ltr) blijft voorlopig lekker even in het eigen bussie zitten
zodat de frankrijk trip zonder pijnlijke hiel volbracht kan worden.... Thanks voor alle tips, de schakelaar vervangen is echt een peace of cake (kwartslagje draaien en hij komt uit de bevestiging) dus was goed te doen.