Er zit zeker een punt in Pim zijn verhaal Jos. Wellicht dat ze inderdaad niet door het deksel naar buiten komen en zich in de motorkap borenjos_br schreef:Dit is flauwekul, de verstuivers komen niet naar buiten door een verkeerde montagehoek. De gaatjes in de nozzle moeten onder een bepaalde hoek inspuiten en daarom is een juiste plaatsing belangrijk.Pim 328 schreef:
Bij montage van de verstuivers let op de juiste montage hoek. zet je ze fout erin dan staat de boel onder spanning en kan het zijn dat er een verstuiver door de klepdeksel naar buiten komt.
.
Jos.

Maar volgens ELSA-WIN kunnen ze los gaan zitten. Ik ben zelf geen auto monteur, dit heb ik zelf ook nog nooit eerder gedaan. Dus het is voor mij ook aftasten en heel veel foto's maken, alles separaat in doosjes en zo bewaren. En hopen dat het allemaal goed gaat komen. Voordat ik besloten heb om dit zelf te gaan doen heb ik heel goed de technische handleiding van ELSE-WIN gelezen, en alle opmerkingen doorgenomen. Mocht het helemaal mis gaan, dan kost het mij een extra paar euro's (3500,-) en neem ik een ruilblok.
Ik heb met regelmaat wel gewerkt aan grotere diesel motoren caterpillar, detroit diesel, ABC, volvo, deutz en zo. Dus ben gelukkig niet geheel een leek

En veel verder stuk gaan kan haast ook niet. Andere optie een 2,5ltr V6 tdi er in lepelen lijkt mij een leuk project.
Al jullie hulp en adviezen zijn van harte welkom