Ik denk dat ik er steuntjes in zal moeten maken om daar aan te kunnen kitten
en anders zet ik hem weer tekoop voor de liefhebber die graag knutseld
dus heeft iemand misschien zin in een projectje bumper verdikker hij mag weer weg voor 40,- euro

Peter bij mij zaten geen klemmetjes bij. Zelf geen binnen achterplaat(voor montage). De omloop rand is 1cm dik, goed uitmeten aan de binnenkant van de deur. Daarna (met bevende handjes) gaten geboord, Omlooprand met (carrossier kit?) naam kwijt; er op gezet, daarna met schroeven aan getrokken. van binnen uitMultivan Generation schreef:@ Rob,
die bumperverdikker zou met 2 beugeltjes aan de zijkant van de achterklep geklemd moeten worden (als het goed is)
en zo heb ik het ook gedaanm.c van den berg schreef:Peter bij mij zaten geen klemmetjes bij. Zelf geen binnen achterplaat(voor montage). De omloop rand is 1cm dik, goed uitmeten aan de binnenkant van de deur. Daarna (met bevende handjes) gaten geboord, Omlooprand met (carrossier kit?) naam kwijt; er op gezet, daarna met schroeven aan getrokken. van binnen uitMultivan Generation schreef:@ Rob,
die bumperverdikker zou met 2 beugeltjes aan de zijkant van de achterklep geklemd moeten worden (als het goed is)![]()
Per deur 5 schroeven (3 boven 2 onder). zit er nu ruim 10 jaar op.