Ik volg. Ook ik ben telkens weer bezig om het anders in te richten. Nu zal de inrichting van onze bussen sowieso verschillen, maar goed. Ik denk dat de inrichting zoals ik hem nu heb, voor mij de meest ideale is. Achterin twee kratten met gereedschap en overig spul (water e.d.) daarvoor passen nog net mijn schoenen (87 paar) en op de kratten past net 1 nieuwe stoel of de tafel. Voorheen paste de twee oude stoelen én de tafel erboven, maar die twee zijn kapot (zaten ook niet zo lekker hoor...) Als ik alleen ben gaat er geen extra tafel mee en vaak ook geen stoel omdat ik het liefst op de treeplank zit.
Onder de bank het voedsel verdeeld over open bakjes. In de kastjes de pannen en borden e.d. Het past zo precies in elkaar. Ook lelijke borden eten lekker...

Daarbij (doordat het in elkaar staat) rammelt het niet. Achter bovenin de hygiene spulletjes (nee geen deo bussen). Ook een stoelhanger voor de bestuurdersstoel. Voor mij niet geschikt want ga alleen maar meer troep bewaren. En oh, ook nog een laatje en een kastje voor de PP en afwasspullen, 2 teiltjes en genoeg schoonmaakspul voor een jaar. Voor het handige en om de camper opgeruimd te doen lijken heb ik een mand mee waar alle niet nader te identificeren rotzooi in gaat. En ook neem ik die zonnewerende voorschermen niet meer mee, ik gebruik een dekentje hiervoor. Scheelt ook weer wat cm3.
Dat dus als ik alleen ben. Of met z'n twee. Als de kinderen mee zijn wordt het een ander verhaal.... Dan is de camper tot de nok toe volgeladen maar dan gaan we vaak ook maar naar 1 of 2 plekken en vind ik het niet zo hinderlijk.
Oviivo. Dat ziet er netjes uit. Waar zit je wasbak? Netjes weggewerkt daar boven?
P.S. Naast het volgen doe ik dus ook maar meteen mee