Zie: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... d-332.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De handelaar _WEET_ dat in maart 2013 de KM-stand van deze bus 568xxx was (Volgens Nationale Autopas). Om deze reden heb ik de bus weer teruggebracht (want de KM-stand was 271xxx toen ik hem kocht). Ton V. heeft de ventilatoren gerepareerd (niks gezegd over de lekkende brandstofpomp of over een eventuele revisie van de oververhitte motor) maar nu staat deze toch weer, verrassend genoeg, te koop met een km-stand 283.955.. Dit is toch echt wel 573.955 echte KM's. Dit terwijl deze zelfde Ton V. glashard heeft staan te beweren de KM-stand niet te weten van de vorige eigenaar (nu twijfel ik dus ook heel erg aan dat verhaal).
Erger nog, hij staat voor €100 duurder te koop dan ik deze gekocht heb (ik heb er €1850 voor betaald en rond de €235 aan reparatiekosten in UK).

Nou kan ik natuurlijk naar de

In ieder geval, mocht iemand denken dat dit een mooie bus is.. KOOP DEZE NIET! Tenzij je een oververhitte motor wilt met bijna 6 ton op de teller.