Ok, ik weet het het is een oud topic en ben er nog steeds niet aan toegekomen

maar nu we toch al bezig zijn ga ik er echt werk van maken

als mijn busje terug is van dit
viewtopic.php?f=12&t=41911" onclick="window.open(this.href);return false; dan moet het er echt in, maar eerst wat voorbereiding en wat bijhorende vragen
Vraag 1 ik heb een rode stekker die aan de passagierskant uitkomt maar de aansluiting op deze passagiersdeur is een zwarte stekker, deze hebben beiden 5 draden in de stekker zitten waar dat er 1tje van vrij is in beide stekkers namelijk nr 4.
Aansluitingsdraden op rode stekker: 1) bruin 2) blauw 3) blauw/rood 4) GEEN 5) wit 6) wit/groen
Aansluitingsdraden op zwarte stekker: 1) bruin 2) wit/blauw 3) zwart/wit 4) GEEN 5) wit 6) wit/groen
Dus verschillen behalve stekkerkleur nr2 voor rode stekker = blauw en voor de zwarte stekker = wit/blauw en dan nog nr3 voor rode stekker = blauw/rood en voor de zwarte stekker is dit zwart/wit
Foto bijgevoegd zodat mijn chinees mss wa duidelijker wordt
Vraag 2 ik heb 2 rode pluggen die beiden naar een soort van zekeringblokje gaan 1M(man) en 1V(vrouw) ik weet nu dat rood meestal ingeplugd wordt in de zekeringkast, maar ik dacht dat dit enkel M pluggen waren. Plug je de V ook gewoon in de zekeringkast of gaat deze naar een andere kabel (heb nog een rode aan een zekering hangen zonder plug, worden deze mss met elkaar verbonden ??) of verbind je deze 2 gewoon met elkaar zodat je een lus maakt (laatste is het volgens mij helemaal niet, maar je weet het nooit)
Foto's van zekeringblokje met M en V stekkertjes en de 2de foto is van de vermelde zekering met rode draad zonder stekker

Aan deze moet volgens mij gewoon een M stekkertje en dan inpluggen in de zekeringkast
Vraag 3 een zwart en bruin stekkertje beiden met bruin/witte draden en weet totaal niet naar wat deze moeten en waarvoor ze dienen, iemand een idee ??
Foto's van stekkertjes
Vraag 4 klein stekkertje aan schuifdeurcontact B-stijl met wit/bruine draad moet dit bij ingeplugd worden aan het schakelaartje van het lichtcontact ??
Foto
Alvast bedankt voor het meedenken