Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Erwin is ook hier
Erwin is ook hier
Beste mensen,
Sinds kort ben ik in het bezit van een T4. Het is een 2,5 Tdi uit 1998 origineel lang+hoog, voorzien van airco en cruise control. Er is een zeer basic kampeerinrichting aanwezig. Ik gebruik de auto voor het werk (kan gewoon een pallet achterin) en in de toekomst wil ik het campergebeuren wat uitbreiden.
Op dit moment ben ik bezig vooral de cabine wat op te leuken. Ik heb armleuningstoelen, houtdecorsetje, tapijt en nog wat klein goed gescoord. Er zitten nog sidebars in de pijplijn. En een originele trekhaak ligt klaar.
De eerste lange rit was een meubeltransportje vanuit België en dat is prima bevallen. De bus loopt erg mooi en rijdt fijn. Ik hoop er nog lang plezier van te hebben.
Erwin
Sinds kort ben ik in het bezit van een T4. Het is een 2,5 Tdi uit 1998 origineel lang+hoog, voorzien van airco en cruise control. Er is een zeer basic kampeerinrichting aanwezig. Ik gebruik de auto voor het werk (kan gewoon een pallet achterin) en in de toekomst wil ik het campergebeuren wat uitbreiden.
Op dit moment ben ik bezig vooral de cabine wat op te leuken. Ik heb armleuningstoelen, houtdecorsetje, tapijt en nog wat klein goed gescoord. Er zitten nog sidebars in de pijplijn. En een originele trekhaak ligt klaar.
De eerste lange rit was een meubeltransportje vanuit België en dat is prima bevallen. De bus loopt erg mooi en rijdt fijn. Ik hoop er nog lang plezier van te hebben.
Erwin
T5 1,9 Tdi 2004
- Charles 1065
Re: Erwin is ook hier
Erwin welkom op
en veel plezier op deze mooie en informatiev site! 

- harry t5 191

Dat is een mooie basis voor een camper!

groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
weetjewelkom bij
Erwin
Harry tis een camper
Erwin zie je morgen waarschijnlijk

Harry tis een camper

Erwin zie je morgen waarschijnlijk

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Vandaag de Caravelle stoelen met armleuningen ingebouwd die ik gisteren van Matje heb overgenomen. Van hem kreeg ik een hoop bruikbare informatie, dank nog daarvoor.
T5 1,9 Tdi 2004
We zijn nu een jaar verder, de bus wordt best intensief gebruikt. Inmiddels distributie, fuseekogels en schakelbolletjes vervangen. Camper gedeelte nog steeds niet aan begonnen, buitenkant is wel zo'n beetje klaar nu.
T5 1,9 Tdi 2004
Update 2 juni 2013: bus is zo goed als klaar nu. Eindelijk een en ander aan het interieur kunnen doen. Ik zet hier wat foto's neer en zal binnenkort een project topic starten.

T5 1,9 Tdi 2004
Nice! 

-

Ziet er netjes uit

volgens mij zit erwin hier al 3 jaarronald tdi schreef:Erwin, welkom hier....
Ziet er netjes uit

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
-
Oeps....
Naja beter laat dan nooit, toch?
Naja beter laat dan nooit, toch?