Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Xenon
-
Xenon
Ik heb xenon ingebouwd in mijn t5gp. Ik had alles netjes getest en het werkte perfect. Toen ik alles weer in elkaar had zitten en een stukje wilde gaan rijden merkte ik dat met draaiende moter me xenon dimlicht uitviel maar mn xenon grootlicht kon ik nog wel blijven gebruiken.weet iemand hier de oorzaak van??het is xenon met canbus!ik vindt het zo raar want als ik de moter uitzet doet alles het weer perfect!'marja daar kom ik niet ver mee in het donker!!
Re: Xenon
Wat heb je precies gedaan? De lampen vervangen door Xenon met ballasten of de hele koplamp vervangen?
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
En welk type-merk Xenon heb je geplaatst?
Vaak geven de goedkopere setjes problemen als deze maar hoef in jou geval dus niet zo te zijn.
Zelf een Pilot set geplaatst zowel groot/klein licht als Mist licht, tot op heden 1x een kapotte ballast gehad en die werd na ruim een jaar zonder problemen vervangen onder garantie.
Pilot is wel duurder maar als er iets is dan heb je ook de 2 jaar garantie op de gehele kit inclusief de lampen, en nee heb geen belangen bij Pilot!
Vaak geven de goedkopere setjes problemen als deze maar hoef in jou geval dus niet zo te zijn.
Zelf een Pilot set geplaatst zowel groot/klein licht als Mist licht, tot op heden 1x een kapotte ballast gehad en die werd na ruim een jaar zonder problemen vervangen onder garantie.
Pilot is wel duurder maar als er iets is dan heb je ook de 2 jaar garantie op de gehele kit inclusief de lampen, en nee heb geen belangen bij Pilot!
-
ik heb de gehele koplamp vervangen. die werkt perfect met normaal H7.maar als ik xenon erin heb zitten dan valt het dimlicht uit als de motor draait als de moter uit is doet ie het weer goed. het is een xenon set van xenonlamp.nl eigenmerk canbus-slim 5000k http://www.xenonlamp.nl/xenonlamp-nl-slim-canbus-xenon" onclick="window.open(this.href);return false; . misschien moet ik er nog iets aan doen weet alleen niet wat wie helpt mij uit de brand???

-
ik krijg bij deze set 36 maanden garantie maar buiten dat het snel kapot kan gaan! Gaat het er hier eigenlijk om of het überhaupt goed zit aangesloten.ktmkrik schreef:En welk type-merk Xenon heb je geplaatst?
Je hebt dus de koplamp vervangen door een andere halogeenversie en dan ook nog de lampen zelf vervangen door xenon
Afijn, valt het licht uit na het starten of ook als je het met reeds draaiende motor aanzet? Bepaalde ballasten vergen namelijk een vrij hoge startstroom. Die Pro's van Pilot (bijvoorbeeld) niet.
Mogelijk inderdaad op de massa kant van een draad aangesloten die bij draaiende motor naar 12 v geschakeld wordt. Ofzo.

Afijn, valt het licht uit na het starten of ook als je het met reeds draaiende motor aanzet? Bepaalde ballasten vergen namelijk een vrij hoge startstroom. Die Pro's van Pilot (bijvoorbeeld) niet.
Mogelijk inderdaad op de massa kant van een draad aangesloten die bij draaiende motor naar 12 v geschakeld wordt. Ofzo.
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic