Vorige weekend had al platen op maat gemaakt (6mm berken multiplex) die we op het werk hadden liggen en ik gratis kon krijgen.
Ik weet het vast erg zwaar maar goed tegelijk ook weer erg degelijk waar ik alles straks goed in kan vast zetten.
Zondag bezig geweest met de isolatie van de vloer, lang zitten twijfelen of ik heel de vloer zou doen met 1cm xtrem of dat ik gebruik zou maken van de rubberen vloermat die erin ligt. Perfect voor gevormd, zowel langs de zijwanden als met het hobbel-de-bobbel van de vloer.
Toen zag ik het mooie idee van Peter (multivan-gen) en wij hebben op het werk van dat mooie foam liggen, gok een 2 tot 3mm dik. Prima te verwerken, met isoaltie tape aan elkaar maken en vast zetten op plaatwerk zodat het op zijn plek blijft.
Hier heb ik de rubberen mat overheen gelegd en daar komt weer een plaat 6mm berken op.
Deze wil ik gaan bekleden met PVCvloer met hout structuur.
Het lastige is dat je dan met je instapbak zit want je word te hoog met je vloer maar goed dat bekijk ik nog wel een keer.
De plaat die ik voor de vloer had is uit 1 lengte voor de volledige vloer (verlengde versie) in de breedte mis ik net 11 cm maar dat zet ik wel een stuk in, dat gedeelte word niet beloopbaar dus dat kom goed.
Ik heb stoffering voor de zijwanden besteld, ongeveer zelfde lichte kleur grijs als het hemeltje en ik hoop deze zaterdag op te kunnen halen, ik hoop ook dit weekend wat pvc vloer uit te zoeken zodat ik goed voorruit kan.
Materiaal voor de kasten is besteld en staat op het werk. Misschien deze week nog zagen en beplakken met HPL, dan kan ik met een beetje geluk over 2 weken de kasten erin gaan maken.
Oja en de wielkassen krijgen straks nog een ML-tectyl behandeling binnenkant (later ook de buitenkant denk ik) en als het ukt plak ik daar nog 1cm xtrem isolatie op.....weet niet of dat gaat hechten op de tectyl...
Lekker klussen.nl !!!